Beantwoord

Abonnement verlengen (11Pro) & Hussel is waardeloos en levert niks extra's op (klacht)

  • 9 October 2019
  • 6 reacties
  • 786 keer bekeken

Lieve KPN,

Twee dagen geleden wou ik mijn abonnement verlengen om zo een Iphone 11 Pro te bemachtigen.
Ik kreeg toen meer data aangeboden dankzij KPN compleet, namelijk een totaal van 30GB -> (telefoon, 30GB data, 2 jaar, toestelverzekering totaal = +/- €80). Perfecte deal voor mij.

Nu ben ik een dag later gaan kijken, krijg ik voor hetzelfde bedrag maar 20GB🤢
Helaas is 20GB net te weinig en onbeperkt internet net te duur, dat is meteen een sprong van 80 naar bijna 95. Terwijl ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer dan 30GB zal gaan gebruiken.
Oftewel Hussel levert niks extra's op en voelt meer als een sigaar uit eigen doos.

Kan KPN hierbij niks betekenen voor mij? Desnoods betaal ik een beetje extra voor 10GB meer, dan kun je de gratis Fox sports, Netflix korting en Spotify korting houden.

Mvg,

Zohair
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 October 2019, 15:21

Bekijk origineel

6 reacties

Bump?
Bump deel 2?
Ik ondervind hetzelfde. Ik had net een abonnement uitgezocht voor mijn vrouw, krijgen we deze husselshit.

Ik denk dat ik mijn abonnement (vorige week aangeschaft) ga annuleren, omdat ik bij dat abonnement rekening had gehouden met de verlenging van haar abonnement. Morgen maar even contact opnemen met KPN.
Ik ondervind hetzelfde. Ik had net een abonnement uitgezocht voor mijn vrouw, krijgen we deze husselshit.

Ik denk dat ik mijn abonnement (vorige week aangeschaft) ga annuleren, omdat ik bij dat abonnement rekening had gehouden met de verlenging van haar abonnement. Morgen maar even contact opnemen met KPN.

Halo @onderboxxie , verlengen mag, dat hoeft niet. Als verlengen geen vooruitgang is qua diensten en/of prijs je huidige abo gewoon zo laten.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat je net te laat bent met bestellen en dat in jouw geval KPN Hussel niet voordeliger is. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. Je hebt alleen maar de mogelijkheid om te kiezen uit onze nieuwe abonnementen. Je kan het beste beginnen met een kleiner abonnement zodat je het op een later moment altijd nog kan verhogen.
Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer