Beantwoord

Abonnement verlengen.

• 21 januari 2018
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Badge
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om een code te ontvangen zodat ik kon zien of ik mijn mobiel abonnement kon verlengen. Ik voer mijn mobiele nummer in, maar een code ontvang ik niet. Ik weet inmiddels wel per wanneer ik kan verlengen (jammer dat het niet meer eerder kan dan 4 maanden voor einde contract, maar dat terzijde), maar ik wou toch proberen of ik de code nu wel zou ontvangen, maar niet dus. Ik weet niet of er meerdere mensen "problemen' hebben met het niet ontvangen van de code, maar ik dacht laat ik het toch maar melden hier.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 23 januari 2018, 18:57

Hoi @Limburg1975 en @harry49, het is inderdaad een bekend probleem en er wordt gewerkt aan een oplossing. Overigens komt het doorgaans alleen voor wanneer het abonnement nog niet verlengbaar is 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb het wel 20 keer geprobeerd, het werkt niet.....Wel werd ik afgelopen week gebeld door de KPN of ik wilde verlengen of een ander toestel wilde, maar dat doe ik nog even niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Limburg1975 en @harry49, het is inderdaad een bekend probleem en er wordt gewerkt aan een oplossing. Overigens komt het doorgaans alleen voor wanneer het abonnement nog niet verlengbaar is 🙂

Reageer