Abonnement verlengen goedkoper?

  • 22 december 2013
  • 1 reactie
  • 4907 keer bekeken

Goedendag,

Recentelijk is er telefonisch contact met mij opgenomen omdat mijn abonnement aan verlenging toe is. De medewerker vertelde mij dat het voordeliger is om dit telefonisch te doen....in de winkel zou ik namelijk niet zo'n scherp aanbod krijgen.

Ik wil eigenlijk een iets andere vorm met een nieuw toestel en daarom ga ik liever naar de winkel, even praten, ruiken en voelen.

Mijn vraag is eigenlijk....is het zo dat het in de winkel meer kost?

Met vriedelijke groet,

Michel


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste Michel2,

In een aantal gevallen kan er aan de telefoon inderdaad een scherper aanbod gedaan worden. Onze afdeling klantbehoud kan bijvoorbeeld een extra korting inzetten die de winkel niet kan geven. Het nadeel is inderdaad dat je het toestel niet even vast kunt houden en dat er geen face-to-face contact is met de medewerker.

M.v.g,

Jemy

Reageer