Beantwoord

Abonnement verlengen lukt niet

  • 14 July 2020
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

mijn contract is in 2016 verlopen ,waarom kan ik mijn abbonement niet verlengen?

 

 

    • inddatum contract18-08-2016
    • Verlengbaar per:  kunt nu verlengen
    • als ik probeer kreeg het volgende bericht:
    • Helaas, je kunt nog niet verlengen. Ga naar MijnKPN. Daar zie je de datum waarop dit wel kan.
icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 July 2020, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @daniele1, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom hier!

Als jouw contract in 2016 is gestart, dan moet je natuurlijk inmiddels al lang kunnen verlengen. Wat gek dat dat niet lukt. Lukt het om in te loggen op MijnKPN? Welke verlengdatum zie je daar staan? En als je daar hetzelfde ziet staan, lukt het wel om te verlengen vanuit MijnKPN? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniele1, is het inmiddels wél gelukt om te verlengen?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile:

Goedenavond,

mij lukt het ook niet om mijn abonnement te verlengen via de mijnkpn app. Is er ook een andere mogelijkheid?

 

gr krista