Beantwoord

Abonnement verlengen, maandelijks opzegbaar?

  • 2 January 2019
  • 2 reacties
  • 352 keer bekeken

Hoi KPN!

Ik wil graag mijn abonnement verlengen en daarbij een iphone 8 plus ontvangen. Het gaat om een basis EU, 200min/sms, 1GB, 2 jarig contract. Echter bestaat de kans dat ik volgend jaar een halfjaar in het buitenland ga studeren. Mijn vraag is daarom, is het mogelijk dit abonnement af te sluiten met een maandelijkse opzegbaarheid? Dat ik dan, mocht ik naar het buitenland gaan, het abonnement opzeg en de resterende toestel kosten afbetaal?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groetjes,
Simone
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 January 2019, 13:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @simonevielle. Welkom op het forum! Wat leuk dat je misschien in het buitenland gaat studeren. Weet je al of het een land wordt binnen de EU of daarbuiten? Je kan namelijk het abonnement in de hele EU blijven gebruiken. Helaas is het niet mogelijk om een abonnement af te sluiten dat maandelijks opzegbaar is. Als je het contract verlengt kan je kiezen voor 1 of 2 jaar.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben over het verlengen van het abonnement, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer