Beantwoord

Abonnement verlengen maar niet mogelijk wegens maximaal aantal aansluitingen

  • 6 May 2019
  • 4 reacties
  • 759 keer bekeken

Ik wilde gisteren mijn abonnement verlengen maar die werd afgewezen ivm maximaal aantal aansluitingen. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.... hoe kan ik in contact komen met credit check
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 May 2019, 13:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @DenisevdVeen. Welkom op het Forum! Als er tijdens een tijdens een verlenging wordt aangegeven dat je het maximaal aantal aansluitingen heb bereikt, ontvang je een e-mail of brief waarin wordt uitgelegd waarom het is afgewezen. Vaak staat hier ook het telefoonnummer van de afdeling in die jou hierin kan verder helpen. Wanneer je contact opneemt met onze Klantenservice (0800 0402) hebben zij ook de mogelijkheid om jouw door te verbinden met de afdeling Credit Risk. Hier kun je meer informatie opvragen over deze afwijzing.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat onze Klantenservice jou heeft verder geholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Het probleem is niet opgelost.... Volgens de klantenservice hebben ze de blokkade opgeheven maar kan alsnog niet verlengen..... Heb nu besloten te wachten tot m'n abonnement afloopt en gewoon los een toestel te kopen.... Ben dit gezeur meer dan zat.
Reputatie 7
Badge +21
Wat jammer dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Heb je gesproken met de afdeling Credit Risk? Ik kan mij voorstellen dat je het gezeur zat bent. Mocht je toch willen dat de blokkade wordt opgeheven, dan zou ik je willen vragen op opnieuw contact op te nemen met de afdeling Credit Risk.

Reageer