abonnement verlengen, maar te duur

• 6 maart 2016
  • 6 reacties
  • 446 keer bekeken

Goedeavond,

Ik kan per 16 maart bij jullie verlengen met een nieuwe telefoon, maar ik vindt de prijzen best wel prijzig bij jullie voor een nieuwe iphone 6 en 54 euro per maand onbeperkt bellen, nu heb ik alles in 1 pakket bij tele2 en daar kan ik een abbonnement krijgen voor 37 euro per maand iphone 6 alles ook onbeperkt waarom zijn hier die kosten zo hoog bij kpn terwijl daar goedkoper kan voor de iphone? graag wil ik daar heen overstappen omdat het daar een actie is wil ik daar gebruik maken en bij kpn weg gaan omdat deze best wel duur is met de service als kpn klanten wilt behouden moeten ze ook meegaan in deze prijzen en niet zo duur vragen voor abbonement met iphone 6, 

kpn kunnen jullie hier iets voor mij betekenen? zodat ik ook goedkoop kan bij jullie of willen jullie mij 6 maand eerder laten vertrekken zonder een afrekening te krijgen?

Admin: titel van je bericht aangevuld

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ken je de term leestekens? Naja even zonder gekheid.

KPN zal je niet zonder kosten laten gaat 6 maanden voor einde contract, je hebt immers door het tekenen van dat contract je aan hen gebonden voor een bepaalde periode.

We kun je overwegen een afkoopsom te betalen (betaling geschiedde ineens) voor de resterende maanden en dan naar Tele2 te gaan, maargoed dan heb je dus extra kosten.

Ik vindt dat KPN wel wat schappelijk met hun klanten om moet gaan als je het ergens goedkoper kan vinden en kon doet daar niet aan mee of ze moet een aanbod doen ook net zo goedkoop
Reputatie 6
Badge +9
Wacht even, ik mis denk ik iets.

Dus omdat een concurent goedkoper zou zijn moet KPN schappelijk zijn door jou te laten gaan.

Draai het eens om, als je werkgever een goedkopere arbeidskracht kan krijgen moet jij maar zou schappelijk zijn door te zeggen nou werkgever is goed ik ga al.

Jij zal dan naar je contract wijzen en zeggen, ho eens werkgever ik heb een overeenkomst met je, wil je daar van af, dan moet je de knip trekken om mij schadeloos te stellen.

Je overeenkomst met KPN is in de basis niet anders als het voorbeeld, KPN wil je best laten gaan, als ze maar schadeloos gesteld word.

Bertje vriendelijk kan het ook wel of niet? Of moet ik een klacht melden hoe jij doet?
Reputatie 6
Badge +9
Ik ben geloof ik netjes en correct.

Alleen geef ik aan dat ik je logica niet volgen kan en daarop volgend geef ik je een antwoord. That's all.

Er zijn dus voor jou 2 opties:

- wachten tot het einde van je contract en overstappen naar een andere partij.

- KPN de afkoopsom van het maandbedrag maal het aantal resterende maanden betalen en een contract aangaan bij een andere partij.

Hoe het dan zit met evt nummerbehoud kan ik je geen antwoord op geven.

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum ! Ik zie dat je al uitleg heeft gegeven over wat er mogelijk is. Je kunt je contract afkopen. Dan betaal je alle periodieke kosten zonder actiekortingen in 1 keer. We ontbinden je contract niet, omdat je ergens anders een abonnement goedkoper ziet. Je bent met ons een contract aangegaan voor een bepaalde periode.

De kosten liggen bij ons anders, omdat je een andere snelheid met 4G kunt halen, onze Klantenservice is 24/7 open en waarschijnlijk kopen zij toestellen ook anders in dan wij. Hopelijk geeft dit je inzicht waarom de ene provider duurder is dan de ander. Wanneer je niet verlengt bij ons, dan kun je informeren bij Tele2 naar nummerbehoud. In de meeste gevallen kunnen ze dit 60 dagen voor de einddatum van je huidige contract aanvragen. 

We hebben huisregels op het forum. houdt zich daaraan in zijn berichten. 

Reageer