Beantwoord

Abonnement verlengen via Belsimpel lukt niet

  • 19 October 2021
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik probeer via Belsimpel mijn abonnement te verlengen......helaas kan Belsimpel mijn gegevens niet in het KPN systeem vinden

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 October 2021, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik probeer via Belsimpel mijn abonnement te verlengen......helaas kan Belsimpel mijn gegevens niet in het KPN systeem vinden

 

Hallo @WTP in MijnKPN kun je zelf alles regelen, mits er ook in MijnKPN staat dat je kunt verlengen.

Voor de duidelijkheid: je mag verlengen, het hoeft niet als het geen (financieel) voordeel oplevert.

 

 

Reputatie 7

Hoi @WTP, welkom op het forum. Als het abonnement verlengbaar is zou je het daar ook moeten kunnen doen. In MijnKPN kan je zien vanaf welke datum je kunt verlengen, dat kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van het abonnement. Is het in MijnKPN mogelijk om te verlengen?

Herkenbaar, ik krijg ook de melding dat ze mij niet kunnen vinden in het systeem van kpn. Alle gegevens komen overeen met dat van hun en kpn. En ik mag ook verlengen volgens mijn kpn app

Herkenbaar, ik krijg ook de melding dat ze mij niet kunnen vinden in het systeem van kpn. Alle gegevens komen overeen met dat van hun en kpn. En ik mag ook verlengen volgens mijn kpn app

Hallo @ZinzivVonno Je kunt het natuurlijk ook rechtstreeks bij KPN regelen, buiten BelSimpel om.

 

Herkenbaar, ik krijg ook de melding dat ze mij niet kunnen vinden in het systeem van kpn. Alle gegevens komen overeen met dat van hun en kpn. En ik mag ook verlengen volgens mijn kpn app

Hallo @ZinzivVonno Je kunt het natuurlijk ook rechtstreeks bij KPN regelen, buiten BelSimpel om.

 

Hoi @JanD, ja dat klopt, alleen is het gekke dat ik via de kpn site duurder per maand uit ben dan als ik exact hetzelfde abonnement afsluit via belsimpel. De verlengaanbieding die ze bij kpn doen is eigenlijk niks. Bedrag blijft hetzelfde als normaal al op de site staat. 
Anders had ik indd gewoon via kpn zelf besteld.Â