Sinds kort mag ik mijn abonnement verlengen en wilde hier ook gebruik van maken. Ik wilde zoals ik al jaren doe ook een telefoon er bij welke ik in 24 maanden aflos( toestel naar keuze). Nu wordt mijn aanvraag afgewezen vanwege een BKR toetsing die sinds mei van dit jaar verplicht is. Ik ben mijn gegevens op gaan vragen bij de BKR en heb daar geen negatieve registratie. betaal altijd op tijd. Loop nooit achter met mijn betalingen aan KPN. Als ik mijn huur/inkomen invul bij jullie website krijg ik gewoon alle lichten op groen om mijn abonnement te verlengen met een toestel naar keuze. Heb ook maar 1 abonnement op mijn naam staan, is niet verandert. Het gaat tevens om een verlenging dus er verandert niks.
Volgens het BKR wijzen hun niks af en wordt deze beslissing genomen door KPN omdat iemand of een afdeling mij niet kredietwaardig acht.
Nu vraag ik mij dus af waar dat op is gebaseerd dan aangezien bovengenoemde feiten voor zich zouden moeten spreken.
Ik heb inmiddels 2 keer gebeld met jullie klantenservice en met het BKR en wordt van het kastje naar de muur gestuurd dus ik wil wel een nuttig antwoord en een oplossing voor dit probleem.
mvg,
Mark
Beste antwoord door Mark010
Bekijk origineel