Beantwoord

Abonnement verlopen / toestel afbetaald

  • 14 January 2019
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedenavond,

Kunnen jullie het factuurbedrag verlagen vanaf het moment dat het abonnement 2 jaar liep?
Alvast bedankt.

Hoor het graag.

Groet, Rudy
(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 January 2019, 15:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Rudy Nijkamp Natuurlijk help ik je daar graag mee. Ik zag dat je je mobiele nummer al in je Forum Profiel had vermeld, maar ik heb nog wat extra gegevens van je nodig. Zou je ook de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer willen noteren? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

En gaat dit om je lopende contract of heb je je abonnement inmiddels al verlengd?

(...)

klantnr kan ik niet bij vanwege storing in Mijn KPN.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Dag Rudy. Dank voor de gegevens. Ik heb een achterliggende afdeling ingeschakeld, die contact met je zal opnemen om dit verder af te handelen.

Reageer