Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 12 November 2019
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Beste,

Ik zou graag mijn abbonoment naar beneden willen wijzigen, ik heb op dit moment KPN zorgeloos standaard maar ik zou mijn aantal MB's willen verlagen en zo ook mijn maandelijkse lasten iets willen reduceren. Hoe doe ik dit bij kpn?

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 November 2019, 11:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@SuusHalman 

Je kunt je abonnement tussentijds niet verder naar beneden bijstellen dan het abonnement waar je mee begonnen bent. 
Wil je tijdens je contract lager omlaag dan je begincontract dan kan dat alleen als je contract-vrij bent.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @SuusHalman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is helaas, zoals Huistijger al zegt, niet mogelijk om binnen je contract lager te gaan waarmee je bent ingestapt. Je kan wel verhogen en dan weer naar het instap abonnement, maar je kan vanaf daar niet lager. Het is nu dus wel zonde dat je niet alles gebruikt. Zijn er niet meerdere KPN 06-nummers op jouw adres actief? Dan kan je namelijk de MB's delen! 

De optie om je abonnement elke maand op te zeggen én om je abonnement ook naar beneden te kunnen bijstellen is er wel bij de nieuwe propositie: KPN Hussel.

Kan ik met KPN Hussel mijn abonnement omhoog of omlaag aanpassen?
Ja, je kunt één keer per maand je abonnement omhoog of omlaag aanpassen. Binnen jouw Hussel kun jij vrij bewegen. Op die manier heb je altijd een abonnement dat bij jou past.


Dus mocht je binnenkort kunnen verlengen, dan kan je voor KPN Hussel kiezen en heb je deze optie wel!

Reageer