Beantwoord

abonnement wijzigen

  • 21 November 2019
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik heb vandaag al 3 keer gebeld met de kpn klantenservice. Eerste keer heb ik gebeld of ik mijn abonnement kon wijzigen van 15gb in de maand naar onbeperkt, mij werd gezegd dat dit mogelijk is en dat mijn maandelijkse kosten hetzelfde blijven. De meneer waarmee ik gesproken heb zou mij terugbellen om 19:00 om dit voor mij te veranderen.

inmiddels was het al 19:20 dus ik besloot om weer te bellen, toen kreeg ik een mevrouw aan de lijn aan wie ik dezelfde vraag heb gesteld en deze mevrouw heeft een bericht gestuurd naar de collega waar ik als eerst mee heb gebeld en mij werd verteld dat ik binnen een half uur terug gebeld zou worden.

een uur later was ik nog niet terug gebeld dus besloot ik om weer te bellen, kreeg een behulpzame meneer aan de lijn die het heel raar vond dat zijn collega een belofte had gemaakt wat niet mogelijk is

icon

Beste antwoord door PeterG 22 November 2019, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

(Sorry was nog niet klaar met mijn verhaal) de meneer waar ik bij de 3e telefoongesprek mee heb gesproken zei dat dit helaas niet mogelijk is, dus ik vind het raar dat er beloftes worden gemaakt waar meneer zich niet aan kan houden, ik wil graag zsm duidelijkheid en een oplossing

Je kunt een Hussel onbeperkt nemen indien:

Je thuis een internetaansluiting van KPN hebt (!)
Je huidige abonnement contractvrij is
Als je nog geen Hussel abonnement hebt dan dien je dat af te sluiten (naar te verlengen)

Onbeperkt is dat in Nederland. Gebruik je meer dan 5 GB per dag dan kun je dat ‘eindeloos’ aanvullen met gratis extra bundels van 1 GB.
In de rest van Europa is het maximum 20 GB per maand. Ook dan kun je een EU bundel extra nemen (niet gratis dan).

Hoi @a.h.l07 . Welkom op het forum.

Weet je ondertussen al meer? Is het nog gelukt om een correcte bestelling te doen? 

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!