Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb 5 september een verlenging van 1 jaar afgesloten voor mijn mobiele abonnement. Ik wil dit wijzigen naar een abonnement van 2 jaar + mobiel dit kan echter niet. Dit vind ik zeer vreemd aangezien ik een langere verbintenis wil aangaan, wat mij ook in het belang van KPN is.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 November 2019, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Arend!  Ik begrijp dat je nu een sim only abonnement hebt? Zo ja, dan valt hier een mouw aan te passen. Maar, dan moet je abonnement wel eerst minimaal drie maanden actief zijn geweest. Vanaf dat moment is er de mogelijkheid om je contract open te breken en een nieuwe aan te gaan met toestel. Dus, als je na 5 december even contact opneemt met 0800-0402, dan kan het.

Welkom op het forum, Arend!  Ik begrijp dat je nu een sim only abonnement hebt? Zo ja, dan valt hier een mouw aan te passen. Maar, dan moet je abonnement wel eerst minimaal drie maanden actief zijn geweest. Vanaf dat moment is er de mogelijkheid om je contract open te breken en een nieuwe aan te gaan met toestel. Dus, als je na 5 december even contact opneemt met 0800-0402, dan kan het.

Hi Erik,
 

Mijn sim only verlenging gaat per 1 januari in. Dit betekent dat ik per 1 april het abonnement kan openbreken?
 

Met vriendelijke groet,
 

Arend van Eerden

Reputatie 7
Badge +30

Ah, ja, dan moet je inderdaad tot 1 april wachten.