Beantwoord

Abonnement wijzigen naar onbeperkt internet

  • 26 October 2019
  • 3 reacties
  • 387 keer bekeken

Hoe kan ik mij abonnement wijzogen kwa internet ik heb ni 10g internet maar wil graag onbeperkt kan iemand me helpen

Ā 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 October 2019, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Otiee, welkom op het forum.Ā 

Dit kan wanneer je internet thuis van ons hebt en je het nieuwe Hussel abonnement hebt wat je mobiel betreft. Ik kan ook voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn.Ā Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Hi Otiee, welkom op het forum.Ā 

Dit kan wanneer je internet thuis van ons hebt en je het nieuwe Hussel abonnement hebt wat je mobiel betreft. Ik kan ook voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn.Ā Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij gaat het dan om het nummer dat op 546 eindigt. Het contract voor dit nummer eindigt op 8Ā maart 2020, vanaf die datum zou je over kunnen stappen naar het Hussel pakket met onbeperkt internet. Hieronder voor het gemak ook de voorwaarden hiervan.Ā 

Ā 

Ā