Vraag

Abonnement wijzigen - onjuiste informatie doorgegeven

  • 24 September 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hi,

 

Wilde vorige week mijn data verhogen in MijnKPN, heb hierbij echter verkeerd geklikt en daardoor is mijn abonnement al gewijzigd (0 verschil in MB). Is er nog een manier om het te wijzigen, zodat ik vanaf oktober al meer data heb i.p.v. vanaf november pas?

Ik zag ook dat ik vanaf 1 oktober geen korting meer heb voor KPN compleet (€ 7 korting en dubbel zoveel data.). In het huishouden hebben wij nog steeds alles van KPN, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik hoor graag of ik nog mijn data kan verhogen vanaf ingang oktober.

 

Alvast bedankt!

MVG, Devin

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Devinj

Welkom op het KPN Forum. Wat had je precies aan je abonnement gewijzigd wat niet de bedoeling was? Een aanvraag van een eenmalige extra bundel bundel gaat vrijwel direct in. Een wijziging van abonnementshoogte gaat bij een KPN Mobiel abonnement altijd per de eerste dag van de volgende maand in, dus (omdat het nu september is) per 1 oktober. Het is in september niet mogelijk om alvast een wijziging per 1 november aan te vragen, dan kan je pas in oktober doen. 

Waaruit leid je af dat je geen KPN Compleetvoordelen meer zou hebben? Is je aansluiting aangemeld voor KPN Compleet? Dit kan je zien via de MijnKPN. Zo lang je aan de voorwaarden blijft voldoen, blijf je ook de voordelen ontvangen. Mocht je er via MijnKPN niet uitkomen, laat dan even weten waar je tegen aanloopt. Kun je dan ook je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer