Beantwoord

Abonnementen koppelen

• 16 januari 2016
  • 8 reacties
  • 284 keer bekeken

Dame/heer,

Ik heb sinds kort een 2e GSM abonnement maar wel 2 klantnummers. Beide abo's worden betaald van dezelfde rekening. Kan e.e.a. gekoppeld worden?

Ik hoor graag van u.

Groeten,

Peter.

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Marcia_ 19 januari 2016, 15:18

Bedankt voor het sturen van je gegevens, Peter. Ik heb het nieuwe telefoonnummer onder het oude klantnummer gezet. Nu staan beide telefoonnummers daar onder. Let je er wel op dat je tot vandaag nog een factuur op het nieuwe klantnummer zult krijgen? Per vandaag krijg je nog maar één factuur. Ben je zo voldoende geholpen?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Met gekoppeld bedoel je in 1 MijnKPN? Niet als het verschillende klantnummers betreft.

Hopelijk kan de nieuwe nog naar het 'oude' klantnummer, maar dan zul je even (ca. 2 dgn) moeten wachten op een medewerker van Webcare hier.

Reputatie 3
Badge
Goedemiddag Petross,

Dit is mogelijk, mits er aan enkele voorwaarden wordt voldaan. Vooralsnog lijkt dit in jouw situatie
mogelijk te zijn, maar dit kan ik pas met zekerheid vaststellen mits ik wat meer gegevens van je heb.

Kun je daarom in een privébericht beide klantnummers, 06-nummers, de laatste vier cijfers van het 
rekeningnummer dat voor beide abonnementen gebruikt wordt en de naam van de contractant doorgeven?
Dan pak ik dit daar graag verder met je op :)

Jorn schreef op 18 jan '16 om 17:22u
Goedemiddag Petross,

Dit is mogelijk, mits er aan enkele voorwaarden wordt voldaan. Vooralsnog lijkt dit in jouw situatie
mogelijk te zijn, maar dit kan ik pas met zekerheid vaststellen mits ik wat meer gegevens van je heb.

Kun je daarom in een privébericht beide klantnummers, 06-nummers, de laatste vier cijfers van het 
rekeningnummer dat voor beide abonnementen gebruikt wordt en de naam van de contractant doorgeven?
Dan pak ik dit daar graag verder met je op Smiley Vrolijk

Hoe stuur ik je een privébericht?

Reputatie 7
Badge +31
Klik op een gebruikersnaam naast het plaatje aan de linkerkant. In dit geval op Jorn.

Op het volgende scherm staat dan rechts "deze gebruiker een privébericht sturen"

Naar jou gestuurde privéberichten kun je HIER lezen.

Had ik inmiddels gevonden en gedaan.

Thx.

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens, Peter. Ik heb het nieuwe telefoonnummer onder het oude klantnummer gezet. Nu staan beide telefoonnummers daar onder. Let je er wel op dat je tot vandaag nog een factuur op het nieuwe klantnummer zult krijgen? Per vandaag krijg je nog maar één factuur. Ben je zo voldoende geholpen?

Marcia,

Ik ben voldoende geholpen.

Bedankt voor koppelen van de gegevens.

Groeten,

Peter.

Reputatie 7
Badge +24
; graag gedaan hoor! We helpen je hier graag op het forum 🙂

Reageer