Beantwoord

Abonnementgegevens periode 2010 - 2014

  • 18 December 2019
  • 8 reacties
  • 246 keer bekeken

In verband met een claim van ConsumentenClaim heb ik een verzoek:

Ik ben op zoek naar mijn mobiele abonnementgegevens over de periode 2010 t/m 2014.

Zou u deze gegevens mij willen toezenden?

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

Ronald Tesselaar

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 December 2019, 13:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Je kan je abonnementsgegevens in mijnKPN terugvinden:

mijn.kpn.com

Hallo @Rocky050196 ,

kijk hier eens:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm

 

Reputatie 7
Badge +16

Das een handige Link Jan! 

 

Die kende ik nog niet :) 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rocky050196  Welkom hier op het KPN Forum en goed om te zien dat je door je mede-forumgebruikers al op weg bent geholpen. Ik denk echter dat je ook een overzicht van je abonnementen bij ons wilt hebben? 

Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je de geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dit verzoek kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)

Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:

  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

Bedankt Bart,

Ik ga hiermee aan de slag.

Badge +19

Verwacht jij nog echt dat je ook maar één cent gaat zien? Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat hij/zij geld terug kreeg.  Ik ben benieuwd of het jou gaat lukken. 

Reputatie 7
Badge +16

Buiten een Juridische procedure om is het genoeg mensen gelukt. Binnen zo’n procedure is het inderdaad nog de vraag gezien KPN hiervoor via klantenservice kanalen genoeg heeft ingeregeld. 

Iedereen heeft de keuze om een eigen mening te hebben:relaxed: . Mijn mening is: niet geschoten is altijd mis....

Reageer