Op 19-07-2016 heb ik een abonnement (KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS2) afgesloten voor een looptijd van 2 jaar. Bijna 3 jaar later betaal ik nog steeds dezelfde prijs voor een abonnement waarvan ik de telefoon al heb afbetaald, omdat ik het abonnement nog niet had verlengd. Ik begreep van medewerkers van de KPN in de winkel en via de chat dat ik hier een compensatie voor kon aanvragen en in de winkel werd ik hier later voor doorverwezen naar kpn.com/toestelformulier. Ik kreeg op mijn ingevulde formulier snel reactie, mijn complimenten hiervoor, maar naar aanleiding van deze uitkomst heb ik een vraag. In de uitkomst staat: 'Op basis van de door u aangeleverde informatie via kpn.com/toestelformulier, constateren wij dat u niet te veel toestelkosten hebt betaald voor uw Apple iPhone SE 16GB' en dit begrijp ik, want de telefoon is in de twee loopjaren van het abonnement gewoon afbetaald, maar ik heb afgelopen jaar wel betaald voor een abonnement waarin een telefoon is verrekend terwijl ik deze telefoon al had afbetaald. Heb ik recht op een teruggave van deze kosten?
Ik hoor graag van jullie.
Vriendelijke groet.
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel