Beantwoord

abonnementsprijs klopt niet

  • 27 January 2021
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd. 

Gekozen tarief voor Sim Only € 25,00.

Nu ik het contract krijg zie ik dat dit opeens € 27,50 is geworden.

Ik vind dat niet acceptabel. 

Als het juridisch klopt ben ik wel misleid.

Wat kan ik doen behalve mijn contract laten ontbinden?

Harry 

icon

Beste antwoord door HarryL56 27 January 2021, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Toen ik direct na afsluiten nieuw contract het overzicht bekeek was de Husselkorting doorgerekend. Het werd toen dus €22,50. En dan in het contract opeens € 27,50.

Hallo @HarryL56 , als je de overeenkomst goed leest zie je ook ergens staan dat er met bruto bedragen gerekend wordt exclusief eventuele kortingen.

 

Nu zie het ook. Bedankt JanD.

Goedendag,

Ik heb een abonnement met toestel afgesloten voor 52,50,

Nu staat er bij mijn abonnement dat het 59,50 is dat klopt toch niet.

Als dit bedrag wordt afgeschreven ga ik dit zelf weer terugstorten. Kan toch niet zomaar 7.50 duurder worden?

Ik heb begrepen dat in het contract het standaardbedrag komt te staan, zonder kortingen.

Als je iets van een korting hebt, bij kpn is dat de husselkorting, dan zie je dat wel op je nota terug. Deze korting had te maken met het feit dat ik alle divices bij kpn heb: dat gaf eerste een KPN Compleet korting. Men redeneert: stel je sluit een dergelijke contract af met korting en je zet dat in het contract, dan moet KPN die korting blijven geven, ook als je abonnennenten voor de alle andere divices opzegt. Als de korting wel wordt gegeven maar niet in het contract wordt vermeld, dan treedt dit probleem voor kpn niet op.

 

Hallo,

 

Ik heb een soortgelijke vraag. Ik krijg € 7,50 korting ivm meerdere KPN producten. Echter ook € 2,50 omdat ik unlimited  5g besteld heb.  Ik neem aan dat dit wel in het contract hoort. Omdat dit onafhankelijk van andere producten is. Ik zie ook geen voorwaarde dat dit eindig is. Hoe kan ik bevestigd krijgen dat ik altijd recht hou op die korting van € 2,50 per maand?

 

Mvg,

 

Dennis

Reputatie 7
Badge +8

@Dennis23456 Die korting loopt zolang je abonnement loopt ga je tzt verlengen dan vervalt dat natuurlijk 

Je abonnement kan je ook na aflopen van de 1 of 2 jaar laten door lopen en dan geld die korting dus.

 

Beste @Roos79 : bedankt voor je reactie. Waar vind ik dit terug? Werkt je voor KPN en kan ik het dan als officieel beschouwen?

 

Mvg,

 

Dennis.

Reputatie 7
Badge +8

@Dennis23456 Nee geen medewerker en kan dit vertellen uit eigen ervaring 

Maar zodra je dus vernieuwt na afloop is die extra korting ook weg.

Staat als het goed is wel zoiets vermeld op je contract