Beantwoord

Achteraf BTW factuur ontvangen voor nieuw toestel

  • 24 June 2019
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 1
LS,

Vrijdag 7 juni ben ik stom genoeg mijn telefoon verloren in de omgeving van Bunnik. Gelukkig was daar de KPN winkel in Zeist, waar ik even later al bellend met mijn eigen nummer weer de winkel uit liep. Echter, door de consternatie van het moment ben ik vergeten om een BTW factuur te vragen, ik heb nu alleen de kassabon. Hier staat weliswaar de BTW op maar vanwege de hoogte van het bedrag heb ik toch een factuur nodig met ook mijn gegevens er op. Kan ik met terugwerkende kracht alsnog een BTW factuur krijgen en zo ja, welke gegevens hebben jullie daar van mij voor nodig?

Met dank en vriendelijke groet,

Niels Prins

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 26 June 2019, 14:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Niels, Welkom hier! Wat zuur dat je jouw toestel bent verloren. Gelukkig was dit probleem snel opgelost en heb je een nieuw toestel gekocht. Ik kan kijken of ik iets voor je kan regelen wat betreft een btw-specificatie van je toestel. Zou je hiervoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 1
Ik heb eea aangepast!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @NielsP, Ik zie dat er geen nieuw abonnement is afgesloten met een nieuw toestel. Waarschijnlijk heb je een los toestel gekocht. Deze is niet gekoppeld aan een abonnement en je krijgt daar ook geen facturen over. Ik kan er jammer genoeg niet voor zorgen dat je de BTW-Specificatie ontvangt. In welke winkel ben je geweest en hoe laat ongeveer? Dan mail ik de betreffende winkel of zij nog iets voor je kunnen betekenen wat betreft de BTW-specifiatie van je nieuwe telefoon.
Reputatie 1
Als ik een toestel kwijt raak is het -denk ik- logisch dat ik alleen een nieuw, los toestel koop? Ik ben mijn abonnement immers niet op straat kwijtgeraakt...

De betreffende winkel was zoals gezegd in Zeist, het was volgens de kassabon 7 juni om 16:10 uur. Het losse toestel betrof een Huawei P30Pro.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @NielsP, Er bestaan natuurlijk ook mogelijkheden waar je jouw abonnement had kunnen verlengen incl. nieuw toestel. Zo logisch is het dus niet 😉 Ik ga de winkel mailen en hoop dat ik z.s.m. een reactie van ze ontvang.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorge @NielsP, Helaas nog geen reactie mogen ontvangen van de KPN winkel in Zeist. Mocht je in de buurt zijn, kun je altijd even binnen wandelen om te vragen of ze de BTW bon nog voor je hebben.

Reageer