Beantwoord

Achteruitgegaan met abonnement verlenging

  • 19 June 2019
  • 8 reacties
  • 458 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste KPN (en lezers van dit forum),

Ik heb onlangs een nieuw toestel besteld via Belsimpel.nl en ervoor gekozen om mijn abonnement bij KPN te verlengen. Nu heb ik suuuuuuuper dom het contract verkeerd gelezen en dacht ik dat ik met KPN compleet mijn data verdubbeld zou worden. Nou dat bleek al te zijn gedaan in de preview. De reden dat ik dat niet 1-2-3 snapte was omdat ik een uur geleden nog maar 20,71 euro betaalde voor 20.000 mb internet en onbeperkt sms en bellen en dat ik nu 15 euro betaal voor maar 4.000 mb met onbeperkt sms en bellen. Ik ga dus niet een klein beetje achteruit maar FLINK! Ik heb nu zo'n spijt dat ik ervoor gekozen heb om te verlengen. Ik had verwacht dat ik 8.000 mb zou krijgen voor 15 euro en dat ik dan iets goedkoper uit zou zijn dan voorheen, maar met 4.000 mb ben ik best wel teleurgesteld en vind ik het heel eerlijk gezegd ontzettend zonde van mijn geld. Ik weet dat er niks meer aan te doen is en dat ik beter had moeten lezen. Maar ik wou even kwijt dat zo veel achteruitgang voor bijna hetzelfde bedrag voor een vaste klant als ik, ik niet heel klantvriendelijk vind. Ik snap ook niet zo goed waarom ik nu bijna hetzelfde betaal voor nog niet eens een kwart van wat ik had.

Ik hoop dat in de toekomst anderen iets kunnen leren van mijn fout en goed opletten voordat ze gaan verlengen! Het is een domme fout van mij.. ik zit hier helaas de komende 2 jaar nog aan vast. :(

mvg, Marleen


p.s. sorry, ik moest even mijn hart luchten &#x;
icon

Beste antwoord door Ferry1984 20 June 2019, 12:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Volgens mij is het toch zo dat je binnen 14 dagen dat je hebt verlengd je verlenging kunt annuleren? Of is het al langer dan 14 dagen geleden?
Reputatie 1
Badge
@Ferry1984
Goede tip!
hopelijk mag ik dan het toestel wel houden! :D

bedankt!
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Marleen,

Bij belsimpel wordt zelfs gesproken over 31 dagen maar hou het op 14 dagen om te annuleren, dan zit je goed, succes ermee!

Laat maar weten hoe het afloopt, ben wel benieuwd!

Reputatie 1
Badge
@Ferry1984
MEGA BEDANKT! :D
De klantenservice van KPN was zeer vriendelijk en ze vonden het erg vervelend voor mij.
Ze kunnen helaas niks doen omdat het bij Belsimpel vast staat. Maar als ik mijn abbo annuleer krijg ik mijn oude weer terug. Ze hebben heel actief meegezocht naar een oplossing. Heel erg fijn dus!

Dit is dus de reden dat ik bij KPN zit! Super fijne klantenservice!

Ik stuur later nog even een berichtje of het annuleren bij belsimpel (vanmiddag in de winkel) gelukt is.
Reputatie 7
Hey @xxmarleen, welkom op het KPN forum. Wauw, dat is stevig balen zeg! Ik snap dat je er spijt van hebt. Bedankt voor het uitstekende advies @Ferry1984, goed meegedacht! Fijn dat je door onze klantenservice goed geholpen bent 🙂

We zien graag je berichtje tegemoet. Ik neem aan dat ze bij Belsimpel hier niet moeilijk over doen.
Reputatie 1
Badge
Hoi allemaal! (@Nadia & @Ferry1984)

Vanmiddag ben ik even bij Belsimpel langs geweest. Mijn verlengde abonnement is geannuleerd. Omdat het toestel een abonnement toestel was zat er schijnbaar korting op en die korting mocht ik (natuurlijk) niet houden. Daarom mocht ik het toestel ook niet mee naar huis nemen en ook niet ter plekke het openstaande bedrag betalen. Ze hebben het toestel weer ingenomen en sturen mij over een week een betaalverzoek van het resterende bedrag. Hier gaan 5 werkdagen overheen. (annuleren van huidige abonnement en resterende kosten berekenen van mijn nieuwe toestel) Gelukkig weet KPN van de situatie dus mocht er iets fout gaan dan mag ik altijd bellen want vandaag kreeg ik te horen dat ik gewoon recht heb op mijn oude abonnement wanneer ik mijn verlengde abonnement annuleer. Nu fingers crossed en hopen dat alles gaat zoals gepland! Ik houd jullie op de hoogte! Bedankt voor het volgen en al het advies!

mvg!
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @xxmarleen,

Fijn om te lezen dat het gelukt is!
Ben wel benieuwd of je dan inderdaad je oude abonnement houdt of toch een nieuw abonnement kiest wat beter bij je past.

Groetjes,

Ferry
Reputatie 1
Badge
@Ferry1984 Bedankt! 🙂

Reageer