Beantwoord

Actie black friday Samsung S9

• 29 december 2018
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedemorgen.
Ik heb mn S9 inmiddels in gebruik, heb mn gegevens opgestuurd naar samsung, krijg hier te horen dat ik niet aan de actie voldoe, ik moet bewijzen dat ik mn bestelling heb gedaan in t black fryday weekend, probleem heb zelf deze mail niet meer, hoe kan ik hier aan komen, op de factuur die ik van jullie heb staat een andere datum, heeft bijna een week geduurd voor ik mn toestel in huis had.
Gr Silvia
icon

Beste antwoord door SjorsK 30 december 2018, 01:28

Als je het contract verwijderd hebt (Niet handig trouwens) bent kan je hier je contract downloaden:
https://mijnbestelling.kpn.com/

Hiervoor heb je wel je ordernummer nodig (Staat in de correspondentie van de e-mail).

Mag ik vragen wat er met de mail gebeurd is, is deze verwijderd of simpelweg kwijt? Bij het laatste kan je het simpelweg vinden door te zoeken naar "contract.pdf" van "noreply@kpn.com"
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Als je het contract verwijderd hebt (Niet handig trouwens) bent kan je hier je contract downloaden:
https://mijnbestelling.kpn.com/

Hiervoor heb je wel je ordernummer nodig (Staat in de correspondentie van de e-mail).

Mag ik vragen wat er met de mail gebeurd is, is deze verwijderd of simpelweg kwijt? Bij het laatste kan je het simpelweg vinden door te zoeken naar "contract.pdf" van "noreply@kpn.com"
Djw voor je reactie, ben bang dat tie verwijderd is, heb van alles , tm 2015, maar deze dus niet meer. En t ordernr dus ook niet meer, zou dit te achterhalen zijn door kpn te bellen
Gr silvia
Reputatie 7
Badge +15
Ik zou voor de zekerheid je klantnummer in je profiel invullen, mogelijk kunnen ze het achterhalen.

Wat je verder nog kan doen is inloggen in de webmail en kijken onder "verwijderde items". Daar blijft het 30 dagen staan 🙂

De titel van de mail is trouwens "Veel plezier met uw bestelling". Ik hoop dat dit helpt met zoeken.

Kan je indien dit niet lukt en je het klantnummer hebt ingevuld even een seintje geven? Dan kan een KPN moderator je geschiedenis in duiken 🙂
Top, hartstikke bedankt, heb m gevonden via mn laptop, doe t meeste op mn mob.
Fijne jaarwisseling😊😊
Reputatie 7
Badge +15
Fijn om te horen dat het gelukt is!

Als je verder nog problemen hebt (aan de kant van Samsung) met de cashback actie kan je altijd Samsung aan de mouw trekken via de Samsung Community (Geef me een seintje als dat nodig blijkt te zijn 😉 ). Ik kan daar eventueel uitleggen hoe de facturen bij KPN werken 🙂

Natuurlijk verwacht ik niet dat het nodig is, maar je weet maar nooit 😉

Reageer