Beantwoord

Activatie simkaart

  • 13 February 2019
  • 5 reacties
  • 350 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo, hoe lang duurt het voordat je nieuwe simkaart het doet? Ik heb een ander toestel, dus ook een andere simkaart. De simkaart vanmorgen om 11.30 in de KPN winkel opgehaald, maar tot nu toe doet ie het nog niet. Mijn oude simkaart ook niet meer.... gps geen bereik dus meer
icon

Beste antwoord door Zhp 13 February 2019, 16:24

Bekijk origineel

5 reacties

Heb je 'm al geactiveerd? Zie rechtsboven op deze site-pagina:
https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart.htm
Ja alles al geprobeerd. Uiteindelijk een andere simkaart erin en hij doet het. Waarschijnlijk was de chip beschadigd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Zhp, Wat gek dat je simkaart niet werkte in je nieuwe toestel. Heb je inmiddels een andere simkaart met jouw nummer? Anders stuur ik je een vervangende simkaart op. Zou je daarvoor het 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het z.s.m. in orde.
@Marina_
Het werkt inmiddels. Zie de reactie voor / boven die van jouw. (zo'n 1½ uur eerder n.b. 😉 )
Reputatie 7
Badge +19
@PeterG, Ik lees dat het werkt met een ''andere'' simkaart. Het is mij niet duidelijk of het werkt met een simkaart van het nummer van @Zhp. 😉 Vandaar mijn aanbod 🙂

Reageer