Beantwoord

Activatie simkaart

  • 6 October 2019
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Een nieuwe simonly simkaart via de post ontvangen. De activatiecode heb ik niet ontvangen via de mail, daarom geprobeerd een nieuwe aan te vragen. Wanneer ik het simkaartnummer en het IBAN-nummer invoer geeft de site aan: simkaartnummer klopt niet. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 October 2019, 12:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @marliennieuwenh. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet gelukt is om jouw simkaart te activeren. Gaat het om een simkaart van een nieuw abonnement of een vervangende simkaart van een bestaand abonnement? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @marliennieuwenh. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet gelukt is om jouw simkaart te activeren. Gaat het om een simkaart van een nieuw abonnement of een vervangende simkaart van een bestaand abonnement? Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer