Beantwoord

Activatiecode i.v.m. overstap

  • 9 June 2019
  • 14 reacties
  • 681 keer bekeken

Badge
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe simkaart gekregen ivm overstap van Telfort naar KPN. Heb echter nog steeds geen activatiecode ontvangen, ondanks dat ik hierover heb gebeld. "Het systeem werkt niet op dit moment" krijg ik te horen.
Wanneer kan ik de activatiecode verwachten?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 June 2019, 19:55

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Sonjaatje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar, dat je nog geen bericht hebt gehad in verband met de overstap.. Bij een mobiele overstap dien je nummerbehoud te bevestigen, is dit onlangs wel gebeurd? En wanneer zou de overstap moeten plaatsvinden?

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode + huisnummer, klantnummer (indien je die al hebt ontvangen), 06-nummer en het nummer van de simkaart die je hebt ontvangen? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik het een en ander voor je gaan uitzoeken en hopelijk meer duidelijkheid verschaffen!
Badge
Hoi, nummerbehoud heb ik direct al bevestigd.
Vandaag weer iemand van KPN aan de lijn gehad. Deze meneer zegt dat ik geen activatiecode hoef te hebben omdat ik de telefoon en sim-kaart in de winkel heb gekocht en niet online heb besteld.
Ik hoop maar dat hij gelijk heeft.
Reputatie 7
Badge +21
@Sonjaatje, oke gelukkig maar. Heeft mijn collega ook direct een nieuwe opgestuurd? Want dat kan ik niet uit je bericht halen, en je Forum profiel is nog leeg. Kan je aangeven of je mijn hulp hierin nog wil en kan gebruiken? 🙂
Badge
Heb profiel ingevuld.
Nee, ik krijg geen nieuwe kaart, volgens hem is alles goed zo.
Zou misschien wel fijn zijn als jij dit ook kan bevestigen, ik heb nog steeds mijn twijfels omdat van de 4 personen die ik hierover heb gesproken maar 1 heeft gezegd dat activatiecode niet nodig is.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +21
@Sonjaatje, ik geef graag opheldering! Maar kan je in jouw profiel aangeven om welk 06-nummer het gaat? Dat is namelijk nog wel even belangrijk!
Badge
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +21
Heb je ook op opslaan/bewaren gedrukt? Ik zie namelijk nog geen 06-nummer. Je mag hem ook even sturen middels een privébericht!
Badge
Bij klantnummer telefoonnummer ingevuld en opgeslagen
Reputatie 7
Badge +21
Yes, nu is het nummer wel zichtbaar. Bij het nummer staat nu 'Agreed' en de overstapdatum van 28-06-2019. Ik voorzie verder geen problemen, omdat je direct al nummerbehoud hebt bevestigd. Op de 28e kan je jouw simkaart activeren en in het toestel stoppen 🙂
Badge
Ok, bedankt! Ik neem aan dat ik op die dag dan een mail met activatiecode krijg?
Reputatie 7
Badge +21
Ja, mocht dat niet zo zijn kan je een nieuwe aanvragen via deze website (let op, 3 pogingen!) 😉
Badge
👍🏻👍🏻👍🏻
Badge
Alles is vanzelf goedgekomen, had inderdaad geen activatie code nodig.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te horen, bedankt voor je terugkoppeling @Sonjaatje 😃 Veel plezier ermee en welkom bij KPN!

Reageer