Beantwoord

Activatiekosten bij nieuw mobiel abonnement

  • 19 June 2021
  • 6 reacties
  • 843 keer bekeken

Reputatie 1

Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door een meneer van KPN  tijdens dit gesprek had ik gevraagd dat ik graag een mobiel abonnement bij mijn KPN zou willen maar dat de 25 euro me weerhoudt van aanschaf er is toen aangegeven dat dit niet hoeft als ik kijk bij het abonnement wat ik wil staat gewoon de activatie kosten

icon

Beste antwoord door Nick83 19 June 2021, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Iedereen moet bij elk nieuw mobiel abonnement gewoon 25 euro activatie kosten betalen. Als je telefonisch rechtstreeks bij KPN een nieuw abonnement afsluit kan je er bij bedingen dat je die activatiekosten terug krijgt. De medewerker moet dit dan noteren bij de bestelling. Ook dan staan de activatiekosten op de eerste factuur. Maar op de 2de factuur worden ze gecrediteerd. Mogelijk moet je daar nog een keer achteraan bellen.

Reputatie 1

Ik kreeg juist te horen dat deze kosten tijdens en er niet op zouden zitten maar zo kan het ook

Reputatie 1

Opgelost

Reputatie 7
Badge +16

En ook naar tevredenheid, @Chris1968: wil je dat nog met ons delen?

Reputatie 1

Ja tuurlijk de oplossing die geboden is is weer als vanouds of je met een heel ander KPN servicedesk gesproken hebt top geregeld…

Dus zo kan het toch ook weer bij kpn

Reputatie 7
Badge +16

Haha, toch wel :wink::smiley:  Blij om te lezen! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!