Beantwoord

Activeren simkaart aantal maanden later

• 27 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Is het mogelijk om een simkaart welke ik bij mijn contractvernieuwing heb ontvangen, nu een aantal maanden later nog te activeren of moet dit binnen enkele weken na ontvangst gebeuren?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 31 oktober 2017, 12:05

Dag Nickienick en welkom op het Forum. Je hebt inderdaad 30 dagen de tijd om je nieuwe simkaart te activeren. Ik vermoed dat je daar nu iets buiten zit? Dan kun je inderdaad gewoon een nieuwe aanvragen, als je dat wilt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Het was altijd binnen 30 dagen, maar het zou kunnen dat het ergens dit jaar naar 90 dagen is aangepast, langer dan dat zal iig niet gaan, dan kun je gewoon gratis een nieuwe aanvragen via mijnkpn of de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Nickienick en welkom op het Forum. Je hebt inderdaad 30 dagen de tijd om je nieuwe simkaart te activeren. Ik vermoed dat je daar nu iets buiten zit? Dan kun je inderdaad gewoon een nieuwe aanvragen, als je dat wilt.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Nickienick. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ik ga er vanuit dat het goed is gekomen. Als je toch mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik het graag!
Hallo Nickienick. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ik ga er vanuit dat het goed is gekomen. Als je toch mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik het graag! Hoi Bart, bedankt voor je reactie. Het bericht is inderdaad een antwoord op mijn vraag, maar waar kan ik het markeren als opgelost / beantwoord want deze optie zie ik nergens bij het topic?

Reageer