Beantwoord

Activeren simkaart duurt te lang

• 10 juni 2017
  • 1 reactie
  • 515 keer bekeken

Ik ben al jarenlang klant bij KPN, en erg tevreden over hun diensten. Maar nu heb toch iets mee gemaakt waarvan ik vind dat ik dat met de rest van de klanten of nog niet klanten van KPN moet delen.

Ik kwam 1 Juni in een KPN-winkel met het probleem dat ik niemand meer kon bellen, maar alleen gebeld kon worden. Toen werd mij verteld dat het aan mijn simkaart lag (ik had mijn telefoon net nieuw terug van reparatie, daar was ik hem al 3 weken kwijt) en dat we mijn nummer over konden zetten op een nieuwe simkaart, nou zo gezegd zo gedaan maar…

Toen werd mij verteld dat het meestal 2 minuten duurt voordat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt, maar in mijn geval duurde dit wat langer. De dag erna ben ik maar weer teruggegaan om verhaal te halen, ze vertelden mij dat op het moment dat we mijn oude simkaart over wilden zetten op de nieuwe er een stroring was, mijn simkaart stond nu op ‘Sunspended’. De vriendelijke werknemer van de KPN-winkel heeft voor mij even de KPN Service gebeld en daar gevraagd hoe en wat. Toen vertelde ze mij dat het Maximaal 3 dagen kon duren. Na 3 dagen nog steeds geen bereik, toen heb ik de KPN-klantenservice opgebeld om te vragen wat er nou toch aan de hand was. Hun vertelde mij dat het maximaal 5 dagen kon duren.

Na 5 dagen ja je raad het al, weer niks, dus ik de KPN-klantenservice weer opgebeld, en toen volgens de Medewerker aan de lijn waren er nog ‘net’ geen 5 dagen overheen dus kon ze er geen ‘spoed’ achter zetten. Toen heb ik verteld dat ik de telefoon echt nodig heb voor mijn werk, en ik moet veel met de auto weg stel dat er wat gebeurt wattdan?! Maar de vrouw aan de lijn gaf niet toe en liet mij weer met legen handen achter. De dag erna heb ik weer opgebeld om verhaal te halen want hee jongens het duurt nu wel erg lang. Toen vertelde ze me dat er eindelijk ‘spoed’ achter gezet kon worden dit was 9 juni ondertussen dus al 9 DAGEN VERDER. Maar de dag erna ja hoor weer raak, nog steeds helemaal niks…

Toen heb ik vroeg in de ochtend gebeld ik denk dan ben ik de eerste, toen werd mij verteld dat ik om 9e uur terug moest bellen i.v.m. de technische dienst. Ik heb gevraagd omdat ik de KPN-klantenservice al minimaal 7x heb gebeld of ze mij konden terugbellen. Maar dat kon absoluut niet. Toen heb ik rond 9:15 maar weer de werk telefoon gepakt en ze opgebeld en toen was ik er wel al een beetje klaar mee, ik wil dat dit vandaag (10 Juni) nou eens eindelijk opgelost wordt! Maar tevergeefs de medewerker vertelde mij dat de backofficie hiervan wist en dit tot Maximaal maandag kan duren. TOT MAANDAG?!

De Conclusie van dit verhaal is dat ik het van de zotte vind dat ik als klant achter hun reet moet aanlopen. Hun zouden mij moeten smeken om mijn abonnement en alles in een pakket daar niet op te zeggen. Ik heb zo’n kleine 10x wel de klantenservice gebeld. En KPN moet begrijpen dat als je een vaste baan hebt je niet zonder telefoon kan, dit duurt nu bijna al 2 weken en ik vind dat veel te lang.

Ook vind ik het slecht dat bepaalde medewerkers van de KPN-klantenservice niet weten welke informatie ze geven, want ik heb wel 3 keer wat anders gehoord over de tijd die ik moest wachten… Ik ben erg boos hierover en ik kan er nog steeds niet over uit dat ik nu tot maandag moet wachten. En ook betaal ik voor mijn bundel die ik niet eens gebruik.

Dus Baas B van KPN doe hier wat mee, klanten kunnen niet 2 weken zonder telefoon en al helemaal niet als het JULLIE!!!!!! Fout is.

Groet een klant waarvan het geduld helemaal op is.
icon

Beste antwoord door Erik_ 12 juni 2017, 14:03

Hallo Char, welkom op het forum 🙂 Wat een verhaal! Normaalgesproken is een nieuwe simkaart die je in de winkel haalt inderdaad zo geactiveerd. Wat zonde dat dit nu bij jou niet goed loopt. Doet de nieuwe simkaart het inmiddels al wel? Zo niet, reageer dan op mijn privébericht met je gegevens, dan kijk ik na hoe dit zit.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Char, welkom op het forum 🙂 Wat een verhaal! Normaalgesproken is een nieuwe simkaart die je in de winkel haalt inderdaad zo geactiveerd. Wat zonde dat dit nu bij jou niet goed loopt. Doet de nieuwe simkaart het inmiddels al wel? Zo niet, reageer dan op mijn privébericht met je gegevens, dan kijk ik na hoe dit zit.

Reageer