Ik heb een nieuw abonnement per vandaag met nummerbehoud. Mij oude abonnement is vandaag gestopt, echter, ik lees nu pas dat ik de ontvangst van de simkaart had moeten bevestigen!
Nu lukt dit niet meer, en ik kan ook nergens een activatiecode vinden.....
Verder kan het zijn dat je nog geen verbinding hebt, en je toestel moet instellen op het KPN netwerk. Hoe? Dat kan je via onze toestelhulp regelen! Zoek jouw toestel op, ga naar het kopje 'Internet' en dan 'Handmatig instellen'.
Heb je hier nog meer vragen over, of heb je jouw profiel aangevuld, laat het dan even weten!
Gelukkig maar, goed om te lezen! 🙂 Veel plezier ermee!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.