Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet!

  • 12 March 2019
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo hallo ik heb exact hetzelfde probleem. Wat kan ik het beste doen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 March 2019, 20:16

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb een nieuw abonnement per vandaag met nummerbehoud. Mij oude abonnement is vandaag gestopt, echter, ik lees nu pas dat ik de ontvangst van de simkaart had moeten bevestigen!

Nu lukt dit niet meer, en ik kan ook nergens een activatiecode vinden.....

wat nu?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Huubster, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je de overstap niet hebt bevestigd, moeten we hier heel snel even achteraan! Als ik op het 06-nummer zoek in ons systeem (die je had toegevoegd aan het Forum profiel), zie ik dat het nummer vandaag is overgenomen rond een uur of 11 vanochtend. Het abonnement is verder ook actief.. Kan je misschien ook het simkaartnummer toevoegen in je profiel bij persoonlijke opmerkingen (blijft privé)? Dan kan ik het een en ander controleren.

Verder kan het zijn dat je nog geen verbinding hebt, en je toestel moet instellen op het KPN netwerk. Hoe? Dat kan je via onze toestelhulp regelen! Zoek jouw toestel op, ga naar het kopje 'Internet' en dan 'Handmatig instellen'.

Heb je hier nog meer vragen over, of heb je jouw profiel aangevuld, laat het dan even weten!
Susan,

ik weet niet wat er veranderd is intussen, maar de boel werkt als een zonnetje.

damk voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +21
Gelukkig maar, goed om te lezen! 🙂 Veel plezier ermee!

Reageer