Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • 30 June 2020
  • 16 reacties
  • 183 keer bekeken

Gisteren een nieuwe smart phone gekocht met nieuwe sim abonament in de kpn winkel.

Heb alles wat online staat geprobeerd krijg het niet aan de praat.

Blijf sim2 niet geregistreerd melding krijgen en alleen nood oproepen zelfs na registratie via sms code op andere telefoon.

Zelfs al reset naar fabriek instellingen gedaan en alles opnieuw geprobeerd.

Niets werk :(

Help aub...

icon

Beste antwoord door Vortex1977 1 July 2020, 18:14

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Vortex1977 , welkom op het forum! Vervelend dat het niet helemaal vloeiend loopt met de sim registratie. Werkt het inmiddels? Ik maak uit je bericht op dat de simkaart in het tweede simkaartslot zit. Als het nog niet werkt, kun je hem eens in het eerste slot steken en kijken wat er dan gebeurt? Als dat ook niet helpt, vul je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt. Dan kijken we mee. 

Nee werkt nog niet 😞 zal mijn profiel eff invullen.

Kan alleen mijn mobiele nummer en klantnummer nergens vinden.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Vortex. Je 06-nummer staat in het papierwerk van de simkaart die. Maar volgens mij heb ik het gevonden. Het abonnement en de simkaart staan hier actief, dus het zou moeten werken. Kun je het simkaartnummer eens in je profiel zetten? Die staat op de simkaart zelf. 

Heb je ook kunnen testen of de sim wel werkt in het andere simkaartslot, of in een ander toestel?

Dat is waarschijnlijk die van me moeder die heeft er gisteren ook één gekocht, en die doet het.

Heb mijn klantnummer gevonden en in mijn profiel gezet is anders dan die van me ma.

Wach eff das mijn moeders klantnummer , die van mij is nergens te vinden….. wtf

Ooh nee dit klantnummer is van mij.

Ik heb een galaxy a40 ,mijn ma een galaxy a51.

Ben net naar de kpn winkel terug gegaan maar die konden me niet helpen omdat ik niet al mijn gegevens heb.

En nee mijn 06 nummer staat ook niet op de overeenkomst waar ik net mijn klantnummer uit haal.

Bij me ma wel.

Simkaart nummer bij persoonlijke opmerkingen gezet.

 

Bij mijn overeenkomst staat dit:

Nieuwe mobiele nummer                           Dit is het nieuwe of het te behouden nummer.

Zonder nummer, bij me ma staat haar nummer erin bij mij is het blanko.

Misschien handig te vermelden dat alles op mijn moeders naam staat.

En nee nog niet kunnen testen in een ander toestel, die heb ik niet voor handen op het moment, ben alleen thuis.

En ik heb nooit een smart phone gehad voor dit, was de laatste man zonder smart phone.

Ben want hij werkt niet hahaha.

Reputatie 7
Badge +24

We komen er wel. Ik vind op je ingevulde simnummer niets. Ik zie wel een abonnement dat gisteren is ingegaan met simnummer eindigend op 444. Gaat dit om je mobiele nummer eindigend op 049 die je mee hebt genomen van je oude provider? 

Dat is mijn moeders nummer die werkt al.

 

Ik heb een nieuw abonement met nieuwe sim want ik heb nooit een smart phone gehad.

Reputatie 7
Badge +17

@Vortex1977 Welkom ik het nieuwe digitale tijdperk. Het apparaat waar je nu nog met afschuw naar kijkt, is binnen no-time versmolten met je hand. 
Eens zien… Het klantnummer dat je hebt ingevuld is van je moeder en hoort bij het 444 simkaartnummer en dus de samsung A51. 

Kun je jouw telefoonnummer eens invullen in je profiel, of het ordernummer van de bestelling? 

ingeschreven in het handelsregister onder nummer*********

IMEI-nummer**********************

Bestelnummer *********  is van mij.

Bestelnummer *********   is van mijn moeder.

Mijn telefoon nr staat nergens op de overeenkomst en in geen één mailtje en of ook niet op de simkaart en in mijn telefoon zelf staat ook geen nummer in het toestel info.

En ja ze staan allebei op het zelfde klantnummer omdat me moeder ze allebei heeft gekocht en beide abonnementen op haar naam en rekening heeft gezet.

 

*admin: gegevens aangepast i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@Vortex1977 Bedankt voor alle gegevens, hier help je ons enorm mee. Ik kan de order helaas (nog steeds) niet vinden en heb de vraag hierom even doorgezet naar een achterliggende afdeling. Vermoedelijk blijft de order ergens hangen. 
Zodra wij een reactie hebben ontvangen laten we het hier even weten. Je hoort dus nog van ons. 

Ok bedankt voor alle hulp hoop dat dit ding binnenkort aan de praat te krijgen is :)

Weet niet wat er gedaan is maar ik kan nu bellen :)

Heel veel dank nu eff dit apparaat uitvogelen hahaha

Reputatie 7
Badge +30

Kijk, dat is handig! Ik heb nog geen reactie van de betreffende collega gezien, maar fijn dat het wel al werkt :-). Op onze website staan allemaal handige instellingen en handleidingen voor de Samsung A40, wellicht handig om naar te kijken als je ergens tegenaan loopt. Veel plezier met uitvogelen!

:) dank jullie allemaal voor je inzet, ik ben opgelucht :)

Reageer