Beantwoord

Activeren Simkaart niet mogelijk

  • 12 januari 2016
  • 2 reacties
  • 460 keer bekeken

Beste KPN, 

Als bestaande kpn-klant probeer ik nu mijn nieuwe nano-simkaart te activeren via kpn.nl. (Oude simkaart is nog een HI-simkaart)

Helaas geeft de website aan dat 'het nummer geen KPN-Nummer' is. Na meerdere keren proberen is uit veiligheidsredenen het formulier voor een tijdje geblokkeerd. Zouden jullie mij kunnen helpen om mijn nieuwe simkaart alsnog te activeren? 

Groet, 

Arjan

icon

Beste antwoord door Cindy_ 13 januari 2016, 09:37

; je simkaart heb ik voor je geactiveerd. Binnen 4 uur, hopelijk eerder 😉, ben je bereikbaar. Meer informatie hierover vind je in je inbox. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum! Wat gek dat je je simkaart niet kunt activeren. Misschien is het stom toeval, maar ik zag net ook iemand anders waarbij het niet lukt. Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Stuur je die toe? Dan help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
; je simkaart heb ik voor je geactiveerd. Binnen 4 uur, hopelijk eerder 😉, ben je bereikbaar. Meer informatie hierover vind je in je inbox. 

Reageer