Beantwoord

Activering van de simkaart

  • 2 January 2020
  • 12 reacties
  • 141 keer bekeken

hallo, vandaag heb ik de simkaart voor abonnement geactiveerd, maar ik kan niet bellen en kan mij niet bereiken, waarom is de simkaart niet actief?

icon

Beste antwoord door Andrzej 2 January 2020, 21:51

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Aaai, vervelend om te horen dat het niet werkt. 

Kan je hier je klantnummer invullen? Dan kan een KPN’er er naar kijken :) 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Andrzej. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat nog geen gebruik kan maken van jouw simkaart. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter wanneer je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel?

Hoi @Andrzej. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat nog geen gebruik kan maken van jouw simkaart. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter wanneer je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel?

Skontaktowałem się z KPN .Muszę czekać

 

Ik heb contact opgenomen met KPN, ik moet wachten

Reputatie 7
Badge +21
Ok, C’est bien! 

 

Ok, dat is goed!

vandaag is het 9 januari.  KPN schreef dat ik vandaag het abonnement kan gebruiken en dat ik nog steeds niet kan bellen.

is al geactiveerd

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van jouw mobiele abonnement. Kan je niet bellen en gebeld worden? Heb je de simkaart in een ander toestel getest? Om uit te zoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Ik kan bellen, maar ik heb geen internet

Ik heb al internet

Reputatie 7
Badge +21

Begrijp ik het goed dat alles nu goed functioneert? Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!

alles is goed

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat alles nu goed werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:slight_smile:

Reageer