Beantwoord

Activeringscode spotify opvragen werkt niet, wat moet ik doen?

• 14 april 2018
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een alles-in-1 Standaard abonnement en 1 van de gratis diensten is Spotify Premium alleen heb ik nooit een activeringscode ontvangen en als ik 1 wil opvragen lukt dat niet met mijn KPN ID email en mobiele nummer?
Kan iemand mij hier bij helpen??
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 april 2018, 18:57

Welkom op het forum, PVooijs! Ik heb voor je gekeken en ik zie dat je een Alles-in-1 Instap abonnement hebt. Spotify is daar geen inbegrepen onderdeel van. Daarom werkt het opvragen van de code ook niet. Je kunt Spotify Premium via je MijnKPN alsnog toevoegen aan je abonnement. Het kost dan €8,99 per maand en je krijgt dan een activatiecode opgestuurd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, PVooijs! Ik heb voor je gekeken en ik zie dat je een Alles-in-1 Instap abonnement hebt. Spotify is daar geen inbegrepen onderdeel van. Daarom werkt het opvragen van de code ook niet. Je kunt Spotify Premium via je MijnKPN alsnog toevoegen aan je abonnement. Het kost dan €8,99 per maand en je krijgt dan een activatiecode opgestuurd.
Kan het zijn dat dit abonnement ingesloten zit bij mijn internet en tv abonnement bij kpn? Ik weet dat bij het afsluiten, of de combinatie van deze twee abonnementen, tv en mobile bellen, spotify is inbegrepen.

Ik hoor graag van u, groeten Peter Vooijs
Reputatie 7
Badge +28
De voordelen die je krijgt bij het combineren van een vast en een mobiel abonnement zijn de KPN Compleetvoordelen. Spotify is daar geen onderdeel van. Bij oudere abonnementen, zowel vast als mobiel, was Spotify daar individueel onderdeel van. Jij hebt echter voor je vaste abonnement een ouder type abonnement Alles-in-1 Instap. En daar zit Spotify niet bij in. Dat was alleen bij Standaard en Premium zo.

Als je nu dus ook gebruik wilt maken van Spotify kan je het, betaald, via je MijnKPN toevoegen.
Goedemiddag,

Wel vreemd. Ik meen dat ik destijds zelfs een activeringscode heb ontvangen alleen niet geactiveerd.
Ik ben binnenkort weer toe aan een nieuw abonnement. Is er nog een leuke complete aanbieding op basis van mijn huidige abonnement voor een i-phone 8 4.7 inch scherm
Reputatie 7
Badge +28
Het kan zijn dat je eerder wel een abonnement hebt gehad waar Spotify bij in zit. Of dat we je per abuis een code hebben gestuurd. Dat is ook een periode voorgekomen :)

Wat je mobiele abonnement betreft. Ik kijk graag met je naar de mogelijkheden. Ik zie hier twee mobiele abonnementen actief. Ik stuur je dan ook een privébericht. Wil je daar op reageren met om welk nummer het gaat? Dan kijk ik naar je opties.

Reageer