Beantwoord

Actuele belgeschiedenis

  • 20 August 2019
  • 7 reacties
  • 597 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik vraag mij af waarom mijn actuele bel geschiedenis niet op te vragen is.
Of is in te zien.

Met vriendelijke groet,

Tom van Miltenburg.
icon

Beste antwoord door RBxx 20 August 2019, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @tom85
De belgeschiedenis is op te vragen in je mobiele telefoon. In de gesprekshistorie staan alle inkomende en uitgaande nummers (met gespreksduur) vermeld.

KPN verzamelt alleen de uitgaande nummers en vermeldt die op een volgende factuur, met daarbij de evt. kosten. KPN heeft er niet voor gekozen om dit "real-time" in te laten zien.
Alleen je actuele tegoed is opvraagbaar in MijnKPN.
Beste,

Ja dat weet ik van de telefoon. Maar die van mij was pas kapot.
Waardoor ik de gebelde nrs kwijt was.
Had een nummer niet opgeslagen waardoor ik die dus kwijt was.
Klopt inderdaad van de factuur.
Maar moest dan een maand wachten.
Had contact opgenomen met de klantenservice maar die kunnen dat niet inzien werd mij verteld.
De rede is mij nog onduidelijk.
Groet, Tom van Miltenburg.
Het is niet mogelijk om gebelde nummers van een lopende maand in te zien. De reden zal liggen in de achterliggende systemen en niet te vergeten de strenge(re) privacyregels sinds enkele maanden. AVG (E.U.).
Je zult dus moeten wachten op je volgende rekening. Of hopen dat die persoon jouw belt.
Reputatie 7
Hoi @tom85, als jouw telefoon de geeft heft gegeven kan ik me goed voorstellen dat je de recente nummers wilt terugvinden als je die nodig hebt. Zoals al aangegeven hebben we die mogelijkheid helaas niet, je kunt hiervoor de factuur volgende maand afwachten. Daar zullen alle gebelde nummers op staan.

Ik had dezelfde vraag, andere reden. 
Ik word regelmatig door een bepaald nummer gebeld en vroeg me af of het me geld had gekost toen ik opnam, aangezien ik aangifte wil gaan doen. Nu moet ik dus tot de volgende maand wachten. 

Erg jammer.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Veerlee 

Binnenkomende gesprekken kosten geen geld. Pas als je terug belt ontstaan de mogelijk hoge kosten. Daarom registreert KPN deze inkomende nummers ook niet, ze zijn niet nodig voor de factuur.

Bedankt voor de snelle reactie

 

Dat begrijp ik, maar ik heb teruggebeld, omdat ik een belangrijk telefoontje verwachtte maar ik wist niet met welk nummer ze zouden bellen. Daarom zou ik graag de belkosten in willen zien. 

Heel jammer dat dit niet mogelijk is. Dat was met mijn vorige abonnement wel een optie.Â