Ik vraag mij af waarom mijn actuele bel geschiedenis niet op te vragen is.
Of is in te zien.
Met vriendelijke groet,
Tom van Miltenburg.
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelBeste antwoord door RBxx
Bekijk origineelIk had dezelfde vraag, andere reden.Â
Ik word regelmatig door een bepaald nummer gebeld en vroeg me af of het me geld had gekost toen ik opnam, aangezien ik aangifte wil gaan doen. Nu moet ik dus tot de volgende maand wachten.Â
Erg jammer.
HalloÂ
Binnenkomende gesprekken kosten geen geld. Pas als je terug belt ontstaan de mogelijk hoge kosten. Daarom registreert KPN deze inkomende nummers ook niet, ze zijn niet nodig voor de factuur.
Bedankt voor de snelle reactie
Â
Dat begrijp ik, maar ik heb teruggebeld, omdat ik een belangrijk telefoontje verwachtte maar ik wist niet met welk nummer ze zouden bellen. Daarom zou ik graag de belkosten in willen zien.Â
Heel jammer dat dit niet mogelijk is. Dat was met mijn vorige abonnement wel een optie.Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.