Beantwoord

Adres veranderen in verband met opsturen simkaart

  • 18 May 2019
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

Hoi, ik woon tijdelijk in het buitenland en mijn SIMkaart is per ongeluk permanent geblokkeerd. Ik heb een nieuwe besteld maar ik realiseer me dat het wordt aangeleveerd naar mijn oude adres. Hou kan ik dat vanuit het buitenland veranderen? Ik wil het namelijk naar mijn schoonouders laten afleveren. Die kunnen het naar mij toe opsturen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Noordzee 18 May 2019, 18:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Heb je alleen een Mobiel abonnement bij KPN? Geef je verhuizing door via MijnKPN. Vul je nieuwe gegevens in bij 'Persoonsgegevens'. Pas je factuuradres aan bij 'Betaalgegevens'.
Dat werkt als mijn SIM niet geblokkeerd was. Ik kan namelijk geen verificatiecode ontvangen.
Reputatie 7
Badge +28
Tsjaa, dan kan je ze bellen:

Ben je in het buitenland en wil je ons bellen? Bel dan naar +316 1200 1200. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @BBschap Is het inmiddels al gelukt? Bellen is inderdaad de meest handige optie!
Bedankt voor het vragen. De simkaart is naar mijn oude adres gestuurd maar ik was vergeten dat al mijn mail naar mijn schoonouders doorgestuurd wordt. Zij hebben het naar mij opgestuurd en ik zal hem rond 9 juni ontvangen met net genoeg tijd om hem te activeren

Reageer