Beantwoord

Adres wijziging terwijl aanvraag nog loopt

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb heb onlangs een overstap van T-Mobile naar KPN aangevraagd voor mijn mobiele abonnement. Ik heb voor een abonnement met daarbij een telefoon gekozen met ingangsdatum 04-11-19. De aanvraag is gedaan vlak voor mijn verhuizing, mijn nieuwe telefoon moest op het oude adres afgeleverd worden en dus heb ik dat adres ingevoerd tijdens de aanvraag. De telefoon is netjes aangekomen. Nu ben ik afgelopen week verhuisd en wil ik mijn adres wijzigen terwijl mijn mobiele nummer dus nog niet actief is bij KPN. Ik kan deze daarom niet koppelen aan 'mijn KPN ID'. Maar mijn simkaart moet straks wel naar het goede/nieuwe adres gestuurd worden. Als ik telefonisch contact opneem moet ik inspreken wat mijn vraag is en als ik dan iets zeg over een adreswijziging, wordt ik meteen doorverwezen naar de website. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 August 2019, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Laura! Voor zover ik weet moet dit kunnen. Ik help je er graag bij. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Graag dan bij postcode en huisnummer je nieuwe adres invullen, en bij 'persoonlijke opmerking' je oude.
Beste Erik,

Ik heb de gegevens ingevoerd zoals je zei.

Groetjes,
Laura
Reputatie 7
Badge +30
Top, dank je. Dan heb ik het bij dezen gewijzigd. Je krijgt hier, als het goed is, twee bevestigingsmailtjes van. Een van het wijzigen van het huisadres, en een van het wijzigen van het rekeningadres.
Het is gelukt.
Super, heel erg bedankt!