Ik heb heb onlangs een overstap van T-Mobile naar KPN aangevraagd voor mijn mobiele abonnement. Ik heb voor een abonnement met daarbij een telefoon gekozen met ingangsdatum 04-11-19. De aanvraag is gedaan vlak voor mijn verhuizing, mijn nieuwe telefoon moest op het oude adres afgeleverd worden en dus heb ik dat adres ingevoerd tijdens de aanvraag. De telefoon is netjes aangekomen. Nu ben ik afgelopen week verhuisd en wil ik mijn adres wijzigen terwijl mijn mobiele nummer dus nog niet actief is bij KPN. Ik kan deze daarom niet koppelen aan 'mijn KPN ID'. Maar mijn simkaart moet straks wel naar het goede/nieuwe adres gestuurd worden. Als ik telefonisch contact opneem moet ik inspreken wat mijn vraag is en als ik dan iets zeg over een adreswijziging, wordt ik meteen doorverwezen naar de website. Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel