Beantwoord

Adreswijziging mobiel abonnement wordt niet verwerkt

  • 30 July 2020
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Vorig jaar zijn wij verhuisd we hebben allebei een mobiele telefoon met een abonnement van KPN 

Een van de mobiels blijft het oude adres weergeven ik heb hier over gebeld gechat enz. 

Probeer de telefoon op ons huidige adres te zetten maar dit lukt niet hierdoor krijgen we niet meer de kortingen van KPN compleet.

Kan iemand dit uitleggen?:sleepy:

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Natasja 17 August 2020, 10:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @frya. Van harte welkom hier. Wat lastig dat de adreswijziging voor een van de abonnementen maar niet door lijkt te komen. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Vul je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, het desbetreffende 06-nummer en de naam + geboortedatum van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.

Goedendag Natasja,

Ik heb de informatie aan mijn profiel toegevoegd alvast bedankt voor het een en ander uit te zoeken!

 

Vriendelijke groet Frya 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @frya. Dank je wel. Ik heb de adreswijziging zojuist doorgevoerd en voor zover ik kan zien is het nu gelukt. Je ontvangt een sms'je ter bevestiging. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @frya. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat alles zo in orde is. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Geen sms ontvangen ook geen adres wijziging hoe moeilijk of simpel kan het zijn. Ik heb een vrij eenvoudig verzoek om gedaan lijkt me 😉 groetjes frya

Reputatie 6
Badge +9

Geen sms ontvangen ook geen adres wijziging hoe moeilijk of simpel kan het zijn. Ik heb een vrij eenvoudig verzoek om gedaan lijkt me 😉 groetjes frya


Waar check je dat dan precies, @frya? Als ik hier in de mobiele administratie kijk is de wijziging gewoon doorgekomen voor het 06-nummer dat je hebt ingevuld in je profiel. :wink: Als het ergens niet goed gaat, raad ik je aan het zelf aan te passen in MijnKPN of telefonisch contact op te nemen via 0800-0402. Voor de wijziging moet namelijk doorgaans een controle SMS worden verstuurd en die mogelijkheid heb ik niet via het Forum. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @frya. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat de adreswijziging inmiddels is geslaagd via een andere weg. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer