Beantwoord

Afbetalen abonnement

  • 20 maart 2019
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Beste,

Ik had een vraag over de afbetaling van mij abonomment waar ik al maandenlang geen gebruik van heb gemaakt omdat ik geemigreerd ben. Graag wil ik weten wat mijn openstaande bedrag is zodat ik deze zsm terug kan betalen!


groet,

Ranoelle Willem

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 20 maart 2019, 20:40

Hoi @Kimya, De eindfactuur heb ik zojuist gemaild. Dit is wat nog open staat, maar het kan zijn dat er nog kosten bij komen als het abonnement is doorverkocht aan een incassobureau. Je kunt het beste bellen met ons tijdens kantooruren om te achterhalen of dit het geval is. Je kunt bellen met +3170 343 43 43 en vragen naar de financiële afdeling. Zij kunnen je vertellen wat je nog moet betalen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen, hopelijk is alles nu duidelijk. Anders hoor ik het graag 🙂
goeiemorgen marina,

ik heb contact gehad met de financiele afdeling!

groet,

Ranoëlls Willem
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Kimya, Ik heb geen reactie meer gezien, dus ga ik ervan uit dat je contact hebt gehad met onze finaciele afdeling via het nummer +3170 343 43 43. Anders hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kimya, De eindfactuur heb ik zojuist gemaild. Dit is wat nog open staat, maar het kan zijn dat er nog kosten bij komen als het abonnement is doorverkocht aan een incassobureau. Je kunt het beste bellen met ons tijdens kantooruren om te achterhalen of dit het geval is. Je kunt bellen met +3170 343 43 43 en vragen naar de financiële afdeling. Zij kunnen je vertellen wat je nog moet betalen.

Reageer