Ik heb 2 keer contact gehad met de klantenservice dat ik openstaande telefoonkrediet wil aflossen. Ik heb beide keren een bevestigingsmail gehad dat ik binnen 2 werkdagen een mail zal ontvangen met een link naar ideal zodat ik het kan overmaken. Helaas tot nu toe geen enkele reactie. Wat kan ik verder doen. Ik wil van deze kredietovereenkomst af.
Hallo Simpol, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier contact met ons zoekt. Het is wel de bedoeling dat je heel eenvoudig van je toestelkrediet af kunt. Jammer dat het niet goed wordt verwerkt :(
Via het formulier Vervroegd aflossen toestelkrediet kun je het meteen regelen. Na het invullen en verzenden van het forumlier, ontvang je binnen twee werkdagen een mail met daarin de iDEAL-link van jouw resterende toestelbedrag. Hiermee kan je direct het hele bedrag betalen. Nadat we de betaling hebben ontvangen, krijg je binnen vijf werkdagen een bevestiging per mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. Je toestelkrediet blijft vijf jaar geregistreerd bij het BKR, maar heeft na aflossing geen gevolgen meer voor eventuele toekomstige leningen.
Wil je bovenstaande eens proberen? Ik hoor graag van je :)
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.