Beantwoord

Afbetalen openstaande toestelkrediet

  • 1 March 2019
  • 3 reacties
  • 2545 keer bekeken

Ik heb 2 keer contact gehad met de klantenservice dat ik openstaande telefoonkrediet wil aflossen. Ik heb beide keren een bevestigingsmail gehad dat ik binnen 2 werkdagen een mail zal ontvangen met een link naar ideal zodat ik het kan overmaken. Helaas tot nu toe geen enkele reactie. Wat kan ik verder doen. Ik wil van deze kredietovereenkomst af.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 1 March 2019, 20:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Simpol, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier contact met ons zoekt. Het is wel de bedoeling dat je heel eenvoudig van je toestelkrediet af kunt. Jammer dat het niet goed wordt verwerkt :(

Via het formulier Vervroegd aflossen toestelkrediet kun je het meteen regelen. Na het invullen en verzenden van het forumlier, ontvang je binnen twee werkdagen een mail met daarin de iDEAL-link van jouw resterende toestelbedrag. Hiermee kan je direct het hele bedrag betalen. Nadat we de betaling hebben ontvangen, krijg je binnen vijf werkdagen een bevestiging per mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. Je toestelkrediet blijft vijf jaar geregistreerd bij het BKR, maar heeft na aflossing geen gevolgen meer voor eventuele toekomstige leningen.

Wil je bovenstaande eens proberen? Ik hoor graag van je :)
Hallo Nadia,

Bedankt voor je reactie. 3x is scheepsrecht, ik heb een mail met de link terugontvangen.
Groet Simone
Reputatie 7
Yay, fijn om te horen Simone! 🙂

Reageer