Beantwoord

Afgelopen factuur niet betaald deze maand wel netjes help!!, is uitstel mogelijk?

  • 24 January 2020
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Beste kpn,

Ik heb december niet kunnen betalen januari heb ik wel netjes betaald. Krijg ik nog die incassokosten voor maand december en ik wil uitstel voor mijn december factuur maar kan dat nie via de site  februari kan ik de achterstallige betaling meteen betalen ik heb geen mogelijkheid om te bellen zou ik het ook aan kunnen vragen via de mailen

mvg amsterdamse hond 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 January 2020, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Amsterdamsehond, welkom op het forum. 

Online kun je dit inderdaad niet meer doen, een uitstel kan daar alleen voor nieuwe facturen binnen 30 dagen. Ik kijk echter wel graag na wat er mogelijk is. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.