Beantwoord

Afgesloten door Credit Risk

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 1145 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties
Ik ben afgesloten nu heb ik het bedrag dat ik moest betalen via bankieren over gemaakt. Omdat mijn KPN niet werkt om via ideal te betalen. En ook geen sms heb gehad om het meteen over te maken wat in het verleden wel gebeurde. Heel vervelend dit dat ik hierdoor afgesloten word...

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 January 2019, 13:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi D94, welkom op het forum. Inderdaad vervelend. Wij sturen namelijk ook herinneringen via e-mail en zelfs post bij afsluiting. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
ook per mail geen directe link gehad om te betalen.. In het verleden wel via sms.
Het is inmiddels betaald maar vind het vervelend als ik hier 5 dagen op moet wachten om weer aangesloten te worden
Reputatie 7
Badge +24
Nu wordt het iets duidelijker. Je bent nu afgesloten omdat je naast 2 openstaande facturen ook een bedrag hebt opgebouwd via de app store, betalen op rekening. Dat je in dit geval geen link hebt gekregen klopt, echter heb je zeker herinneringen gehad. De afsluiting is gedaan door de afdeling Credit Risk. Mijn advies is om ze zo snel mogelijk te bellen op nummer 050 5824961 om dit te bespreken.
Het is nu toch betaald? Dus wat is her probleem dan? Bellen gaat namelijk niet he
Reputatie 7
Badge +24
Het probleem is dat er hoogverbruik is geconstateerd en je daardoor bent afgesloten. Toevallig een huistelefoon, telefoon van een vriend/vriendin? Probeer alsjeblieft om een manier te vinden om met ons te bellen. Ik denk graag met je mee. :)
Gisteren contact gehad met afdeling credit risk. Zou een iDeal link krijgen en zodra betaald aangesloten worden. Nog steeds geen link gehad. En vandaag ook niet in staat nog een keer te bellen.. kan ik deze link wel van jullie krijgen?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @D94, Ik neem het voor nu even over van Alex, hij is namelijk afwezig. Ik kan de deze link niet mailen. Je zou hierover weer contact kunnen opnemen met Credit Risk via het betreffende nummer 050 582496.

Reageer