Beantwoord

Afgesloten, help aub!!

  • 19 December 2019
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

Ik ben sinds een kleine maand klant bij jullie. Ik ben van Tele2 overgestapt naar KPN. Ik kreeg vannacht een sms/e-mail dat ik hogere verbruikskosten maak, en jullie me een seintje wouden geven. Dit gaat om een bedrag van €344-, dit bedrag is ook terecht, want ik heb dat door eigen fout gedaan. Vervolgens wou ik een berichtje sturen, en bleek mijn internet er compleet uit te liggen.. Ik kan ook niet meer bellen.. 😪. Ik wil het openstaande bedrag gelijk betalen zodat ik weer aangesloten kan worden, maar ik weet niet via welke manier ik kan betalen. Bellen naar het 050 nummer kan ook niet, gezien de telefoondiensten geblokkeerd zijn.. Kunnen jullie mij alstublieft helpen? 😟 met vriendelijke groet, 

icon

Beste antwoord door Cheytje 19 December 2019, 09:11

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Blijkbaar heb je toch internet want anders kon je dit bericht niet melden. Gebruik eventueel een telefoon van iemand anders en bel kpn. 0800-0402 gratis dag en nacht bereikbaar. 

Joep, bedankt voor je wijze reactie. Heb je ooit gehoord van WiFi? KPN bellen, ja dat is een goede oplossing van jou, ik had daar nog niet over na gedacht. Helaas, was de desbetreffende afdeling die mij verder kon helpen, vannacht niet bereikbaar. Fijne dag Joep 🤓

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cheytje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment bent afgesloten. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice en heb je al een antwoord op jouw vraag? Als dit niet het geval is, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Goedemorgen, 

ja ik heb een uur geleden contact gehad met dr desbetreffende afdeling. Het is zo goed als opgelost.. ik wacht nu alleen op de betaallink die ik zou krijgen per e-mail, zodat ik de betaling in een keer kan voldoen en weer gedeblokkeerd kan worden. Ik hoorde van een collega, dat dit tot 3 uur kan duren? (tot de link binnen is per mail) 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je al contact hebt opgenomen met de desbetreffende afdeling. Het klopt dat het even kan duren voordat je een betaallink ontvangt. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden!:slight_smile:

Goedemorgen, ik heb gister contact gehad omtrent het feit dat mijn abbonement per abuis was geblokkeerd.. aangezien dat mijn rekening erg hoog was.. ik had de rekening gelijk betaald, en toen ben ik gelijk weer aangesloten. Maar nu ben ik ineens weer afgesloten???

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat je opnieuw afgesloten bent. Is dit inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan zou ik je willen vragen om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om jou door te verbinden met de juiste afdeling. 

Reageer