Beantwoord

Afgesloten na miscommunicatie kpn

• 9 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 264 keer bekeken

2 weken geleden netjes gebeld met de klantenservice van kpn voor het eerst uitstel van betaling aangevraagd omdat het even niet liep met de betalingen hier thuis zoals het moest lopen. Voor de rekening van juni uitstel gekregen tot 10 aug en voor de rekening van juli tot 20 aug. 3x aan de medewerker gevraagd of alles nu geregeld was en ik niet afgesloten zou worden maar zolang ik zorgde dat alles optijd betaald werd ging dat niet gebeuren. rekening juni vorige week al betaald en rekening juli had ik uitstel tot 20aug en wat denk je afgesloten. vanmorgen 3 medewerkers gesproken en alle 3 komen ze met hetzelfde verhaal dat er niks in het systeem vermeld stond over de rekening van juli en nu zit ik met een afgesloten aansluiting en een oplossing bieden nee hoor ho maar fout toegeven wel nee waarom zouden ze. is er iemand die een telefoonnummer heeft van de debiteurenadm ik heb me zelf netjes aan de afspraak gehouden en kpn gooit de deur dicht om zijn fout toe te geven
icon

Beste antwoord door Paul_ 10 augustus 2016, 09:19

Goedemorgen Arnelies, bedankt voor de gegevens!

Ik zie de betaalregeling staan. Wel voor de factuur van juni maar niet die van juli zoals je zelf ook aangeeft. Ik zie ook dat je meerdere keren contact hebt gehad met de klantenservice hierover. Het vervelende is dat ik exact hetzelfde zie staan als mijn collega's. Ik kan je dan ook helaas niet eerder heraansluiten dan wanneer het openstaand bedrag is betaald. Er is namelijk geen nieuwe regeling mogelijk.

Als je betaalt via KPN.com/ikbetaalnu ben je binnen enkele uren weer aangesloten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Arnelies, bedankt voor de gegevens!

Ik zie de betaalregeling staan. Wel voor de factuur van juni maar niet die van juli zoals je zelf ook aangeeft. Ik zie ook dat je meerdere keren contact hebt gehad met de klantenservice hierover. Het vervelende is dat ik exact hetzelfde zie staan als mijn collega's. Ik kan je dan ook helaas niet eerder heraansluiten dan wanneer het openstaand bedrag is betaald. Er is namelijk geen nieuwe regeling mogelijk.

Als je betaalt via KPN.com/ikbetaalnu ben je binnen enkele uren weer aangesloten.
Reputatie 7
Badge +24
Wanneer is de betaling gedaan? Heb je via KPN.com/ikbetaalnu betaald? Dat is namelijk de snelste manier.

Ik zie bij jouw gegevens staan dat je weer wordt aangesloten dus het kan niet lang meer duren!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Arnelies, volgens mijn gegevens is de betaling verwerkt en ben je ook weer aangesloten. Gelukkig maar :)

Als je in de toekomst nog vragen hebt weet je ons te vinden.
Reputatie 7
Badge +15
Ik vindt het niet netjes dat de eerste medewerker geen registratie heeft gemaakt van de toezeggingen die gemaakt waren, de rest van de medewerkers kan je in dit geval niet kwalijk nemen gezien ze alles netjes behandelen volgens de gegevens die bij hun beschikbaar waren. Desalnietemin is en blijft dit een vervelend probleem en ik hoop dat de webcare hier iets in kan betekenen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi arnelies, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie 😞 Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Reageer daarvoor op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Dat hoop ik ook want als ik me niet aan de afspraak had gehouden tot daaraan toe maar dat heb ik gewoon gedaan. Nu ineens zien ze niks vermeld van die afspraak van 20aug lekker slap excuus bah voortaan maar weer voice logger aanzetten en gesprekken opnemen
Verrassend en wederom jammer dat de fouten van een collega niet opgelost worden
Inmiddels is de rekening betaald en ben ik nog steeds niet aangesloten. Heb een betaalbwijs door gemaild maar de afhandeling hiervan mag even duren geloof ik. Het is al een week raak met storingen waardoor de klantenservice amper te bereiken is kan iemand hier mij helpen?

Reageer