Beantwoord

afgesloten/onjuiste factuur

• 29 juni 2015
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb zojuist een bericht van jullie ontvangen dat ik wegens een betalingsachterstand halfzijdig ben afgesloten.

Ik had voor 1 factuur uitstel van betaling gekregen en was (dom,dom,dom) de nieuwe uiterlijke datum van betaling vergeten. Toen ik erachter heb ik als een speer het openstaande bedrag van de desbetreffende factuur naar jullie overgemaakt maar weliswaar 1 dag later dan afgesproken.

Nu stond er verderop in jullie bericht dat ik binnen 10 minuten weer aangesloten zou kunnen worden door het openstaande bedrag via Ideal te betalen dmv een inlogcode.

Natuurlijk zou ik heel graag gebruik willen maken van deze dienst en binnen 10 minuten weer aangesloten willen worden alleen gaat dit bericht over de factuur die ik reeds betaald heb.

Wat kan ik in deze situatie doen om zo snel mogelijk weer aangesloten te worden?

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 juli 2015, 11:01

Hallo , 

Welkom op het forum van KPN. Heel begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Niet bereikbaar zijn is erg onhandig! Je kunt het bedrag overmaken en vervolgens een betaalbewijs sturen naar betaalbewijs@kpn.com. We sluiten je hierna binnen 24 uur weer aan op werkdagen als het hele saldo voldaan is. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Welkom op het forum van KPN. Heel begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Niet bereikbaar zijn is erg onhandig! Je kunt het bedrag overmaken en vervolgens een betaalbewijs sturen naar betaalbewijs@kpn.com. We sluiten je hierna binnen 24 uur weer aan op werkdagen als het hele saldo voldaan is. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer