Dat jullie zo snel afsluiten vind ik belachelijk ik betaal normaal tijdig mijn rekeningen. Gebeurd t een keer niet wordt je gelijk gestraft gaan jullie zo met klanten om. Ik ga mijn contract met jullie die over een paar mnden afloopt zeker niet verlengen op deze wijze wat een service.
Hoe moet ik mijn klanten bereiken ik ben zorgverlener. BELACHELIJK !!! als ik nu 3 mnden niet betaald had kon ik er begrip voor hebben maar dit ...geldklopperij kunnen jullie weer extra aansluitkosten in rek brengen.
Kan dit aub zsm geregeld worden waar kan ik mijn betaalbewijs naar toe mailen of appen aub
Waar blijft de service !?
Mvg
Beste antwoord door Bart_
Hallo Dreeke777. Het is in de eerste plaats heel vervelend dat je aansluiting is geblokkeerd. Ik durf je niet te zeggen hoe dit precies is gegaan; ik heb je gegevens niets bij de hand. In algemene zin heb je 14 dagen de tijd om je rekening bij ons te betalen. In de regel gaat dat via automatische incasso, maar je kan het ook handmatig doen. Als de termijn is verstreken krijg je een herinnering en mocht dan nog niet lukken volgt er na 14 dagen weer een. We blokkeren een aansluiting wat dat betreft niet zomaar. Je kunt ook altijd een betaalafspraak maken.
Ik kan zogezegd niet beoordelen hoe dit bij jou is verlopen, wellicht hebben betaling en blokkade elkaar gekruist? Ik kijk het met alle plezier voor je na, maar je kunt uiteraard ook zelf contact opnemen met de afdeling die de betalingen verwerkt. Dat is wellicht sneller. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice (0800-0402 of 1200), waar je kunt vragen naar de afdeling 'Collections'.
Bekijk origineel
Ik kan zogezegd niet beoordelen hoe dit bij jou is verlopen, wellicht hebben betaling en blokkade elkaar gekruist? Ik kijk het met alle plezier voor je na, maar je kunt uiteraard ook zelf contact opnemen met de afdeling die de betalingen verwerkt. Dat is wellicht sneller. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice (0800-0402 of 1200), waar je kunt vragen naar de afdeling 'Collections'.