Beantwoord

Afgesloten, wil heraangesloten worden

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik ben ZZP er en moet soms 2 mnd wachten op uitbetalingen v opdrachtgevers . Ik heb een uitgestelde betaling zondagnacht betaald t moest voor vandaag betaald worden anddrs zou ik afgesloten worden. Ik heb dus betaald maar ben nu afgesloten kan niet eens naar kpn bellen. Echt belachelijk hoe met (zakelijke) klanten wordt omgegaan. Ik kan t niet veroorloven om dagen niet bereikbaar te zijn.

Dat jullie zo snel afsluiten vind ik belachelijk ik betaal normaal tijdig mijn rekeningen. Gebeurd t een keer niet wordt je gelijk gestraft gaan jullie zo met klanten om. Ik ga mijn contract met jullie die over een paar mnden afloopt zeker niet verlengen op deze wijze wat een service.

Hoe moet ik mijn klanten bereiken ik ben zorgverlener. BELACHELIJK !!! als ik nu 3 mnden niet betaald had kon ik er begrip voor hebben maar dit ...geldklopperij kunnen jullie weer extra aansluitkosten in rek brengen.

Kan dit aub zsm geregeld worden waar kan ik mijn betaalbewijs naar toe mailen of appen aub

Waar blijft de service !?

Mvg
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 november 2018, 10:58

Hallo Dreeke777. Het is in de eerste plaats heel vervelend dat je aansluiting is geblokkeerd. Ik durf je niet te zeggen hoe dit precies is gegaan; ik heb je gegevens niets bij de hand. In algemene zin heb je 14 dagen de tijd om je rekening bij ons te betalen. In de regel gaat dat via automatische incasso, maar je kan het ook handmatig doen. Als de termijn is verstreken krijg je een herinnering en mocht dan nog niet lukken volgt er na 14 dagen weer een. We blokkeren een aansluiting wat dat betreft niet zomaar. Je kunt ook altijd een betaalafspraak maken.

Ik kan zogezegd niet beoordelen hoe dit bij jou is verlopen, wellicht hebben betaling en blokkade elkaar gekruist? Ik kijk het met alle plezier voor je na, maar je kunt uiteraard ook zelf contact opnemen met de afdeling die de betalingen verwerkt. Dat is wellicht sneller. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice (0800-0402 of 1200), waar je kunt vragen naar de afdeling 'Collections'.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Dreeke777. Het is in de eerste plaats heel vervelend dat je aansluiting is geblokkeerd. Ik durf je niet te zeggen hoe dit precies is gegaan; ik heb je gegevens niets bij de hand. In algemene zin heb je 14 dagen de tijd om je rekening bij ons te betalen. In de regel gaat dat via automatische incasso, maar je kan het ook handmatig doen. Als de termijn is verstreken krijg je een herinnering en mocht dan nog niet lukken volgt er na 14 dagen weer een. We blokkeren een aansluiting wat dat betreft niet zomaar. Je kunt ook altijd een betaalafspraak maken.

Ik kan zogezegd niet beoordelen hoe dit bij jou is verlopen, wellicht hebben betaling en blokkade elkaar gekruist? Ik kijk het met alle plezier voor je na, maar je kunt uiteraard ook zelf contact opnemen met de afdeling die de betalingen verwerkt. Dat is wellicht sneller. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice (0800-0402 of 1200), waar je kunt vragen naar de afdeling 'Collections'.
Bedankt voor je snelle respons.
Wat me niet zint is t vlg. Ik ben al jaren een zakelijke klant mijn opdrachtgevers betalen zelden keurig binnen de gestelde termijn van 14 dgn sterker nog soms moet ik 2 mnd wachten.

Ik had voor okt een uitstel van betaling gevraagd die heb ik inmiddels voldaan . Ik heb nov nu net ook maar gelijk voldaan. Maar ik vind dat als je na een maand al overgaat op blokkeren, terwijl een zakelijke klant al jaren bij jullie een abonnement heeft en al duizenden euro s aan abonnements kosten heeft betaald , niet servicegericht of klantvriendelijk. Ik heb te maken met zorgcliënten die ik dagelijks moetkunnen bereiken dan gebeurd dit vanwege een rek van 187,- euro in okt en 69,- in nov terwijl november nog niet voorbij is.

Dat vind ik gewoon niet service gericht !
Erg jammer !!!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo! Natuurlijk snap ik dat je er van baalt en dat je -helemaal als je een eigen bedrijf hebt- niet zit te wachten op een blokkade. Het is niet dat ik je situatie niet begrijp, maar we hanteren duidelijke betaaltermijnen en die zijn ook terug te lezen in de Algemene Voorwaarden. In dit topic lees je daar alle ins en outs over.

Reageer