Beantwoord

Afgesloten, wil heraangesloten worden

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik ben ZZP er en moet soms 2 mnd wachten op uitbetalingen v opdrachtgevers . Ik heb een uitgestelde betaling zondagnacht betaald t moest voor vandaag betaald worden anddrs zou ik afgesloten worden. Ik heb dus betaald maar ben nu afgesloten kan niet eens naar kpn bellen. Echt belachelijk hoe met (zakelijke) klanten wordt omgegaan. Ik kan t niet veroorloven om dagen niet bereikbaar te zijn.

Dat jullie zo snel afsluiten vind ik belachelijk ik betaal normaal tijdig mijn rekeningen. Gebeurd t een keer niet wordt je gelijk gestraft gaan jullie zo met klanten om. Ik ga mijn contract met jullie die over een paar mnden afloopt zeker niet verlengen op deze wijze wat een service.

Hoe moet ik mijn klanten bereiken ik ben zorgverlener. BELACHELIJK !!! als ik nu 3 mnden niet betaald had kon ik er begrip voor hebben maar dit ...geldklopperij kunnen jullie weer extra aansluitkosten in rek brengen.

Kan dit aub zsm geregeld worden waar kan ik mijn betaalbewijs naar toe mailen of appen aub

Waar blijft de service !?

Mvg
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 november 2018, 10:58

Hallo Dreeke777. Het is in de eerste plaats heel vervelend dat je aansluiting is geblokkeerd. Ik durf je niet te zeggen hoe dit precies is gegaan; ik heb je gegevens niets bij de hand. In algemene zin heb je 14 dagen de tijd om je rekening bij ons te betalen. In de regel gaat dat via automatische incasso, maar je kan het ook handmatig doen. Als de termijn is verstreken krijg je een herinnering en mocht dan nog niet lukken volgt er na 14 dagen weer een. We blokkeren een aansluiting wat dat betreft niet zomaar. Je kunt ook altijd een betaalafspraak maken.