Beantwoord

Afgewezen voor abonnement, sta ik op een zwarte lijst?

  • 9 September 2019
  • 2 reacties
  • 789 keer bekeken

Ik probeer al erg lang om een nieuw toestel te krijgen.
Dat was eerst de refurbished iPhone 6, die werd mij telefonisch steeds belooft maar die ontving ik niet. Met verschillende redenen.
Hij was toch uit de handel
Hij was gestolen van een bezorger.
Hij was niet leverbaar.
Goed, ik langs de winkel in Maastricht.
De iPhone 6 was uit de handel maar ik mocht ook geen abonnement meer.

Toen bleek dat ik op een zwarte lijst stond. Een Zwarte lijst?!
Wat moet je daarvoor doen vroeg ik, ik heb geen schulden.


Ik zou een mail krijgen en gebeld worden. waarom ik op de lijst stond.
Tot die tijd kan ik niets.

Ik ben niet gebeld niet gemaild.

Dit is dan ook het laatste wat ik probeer en dan ga ik naar een andere maatschappij.

Iemand ooit zoiets meegemaakt?!!
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 September 2019, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Wat een bizar verhaal, @joriserwich . Ik heb er geen verklaring voor en de term zwarte lijst vind ik al helemaal vreemd.
Soms gaat er in onze administratie is mis. Er is een afdeling die dit voor jou kan inzien. Als jij belt met 0800 0402 (gratis) en dan het woordje credit risk inspreekt zou je daar uit moeten komen. Zij kunnen voor je kijken of je misschien bij het BKR een registratie hebt lopen. Mocht het een misverstand zijn, kunnen zij het ook voor je rechtzetten. Ik hoop dat het opgelost gaat worden!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!