Beantwoord

Afkopen contract met nummerbehoud

• 9 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 7222 keer bekeken

Goedendag, 

Ik wil graag mijn contract afkopen, mijn verbruik zit rond de 180€+ per maand en ik zit hier nu nog meer als een jaar aan vast. 

Het is dus goedkoper voor mij om mijn dienst te verlagen en dan af te kopen (+/- 400€) en dan te verkassen naar een andere provider 

waar ik het eerste half jaar een korting krijg en een onbeperkt bellen abonnement afsluit voor rond de 50€ (jammer genoeg doet kpn dit niet (korting) en ik spek ze al genoeg door af te kopen). 

Hoe kan ik dit nou het beste regelen? Iemand een voorbeeldbrief? Ik wil mijn nummer niet kwijt namelijk. 

Gr, 

Richard 

icon

Beste antwoord door Shugosha 10 augustus 2013, 11:54

Het laatste is wel mogelijk als uw nieuwe provider bij het verzoek voor nummerbehoud intern de melding erbij maakt dat u akkoord gaat met de afkoopsom. Dat wordt door de afdeling Nummerbehoud dan afgehandeld.

Bekijk origineel

7 reacties

Afkopen is altijd mogelijk, wel tegen het afgsloten tarief!

Reputatie 7
Badge +12
Aanvraag doen bij de nieuwe provider met het verzoek voor nummerbehoud en de mededeling dat u akkoord gaat met de afkoopsom.

Helaas is dat laatste niet mogelijk als je contract nog zo lang loopt...
Reputatie 7
Badge +12
Het laatste is wel mogelijk als uw nieuwe provider bij het verzoek voor nummerbehoud intern de melding erbij maakt dat u akkoord gaat met de afkoopsom. Dat wordt door de afdeling Nummerbehoud dan afgehandeld.

Dat biedt perspectief
Reputatie 7
Badge +12
Wat ik er nog wel bij wil adviseren is om als eerste de bundels die u heeft lopen zo laag mogelijk te zetten. De afkoopsom wordt namelijk gebaseerd op de hoogte van de huidige bundels die u heeft.

Top, Tnx!

Reageer