Beantwoord

aflevering pakket geweigerd omdat vervaldatum op paspoort niet overeen kwam

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

ik heb een mobiel besteld en die werd afgeleverd vandaag, maar het pakketje mocht niet gegeven worden omdat de verval datum van mijn paspoort 2024 was (2019-2024). op de website bij het bestellen heb ik 2029 ingevuld omdat 2024 niet mogelijk was. hoe moet ik nu mijn pakketje krijgen?

mvg, Ezra

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 January 2021, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ezra verboom, welkom op het forum!
Dat is balen zeg! Helaas kunnen de koeriers hier niet echt omheen. Deze order zal nu automatisch geannuleerd worden.
Zodra dit verwerkt is kun je de bestelling weer opnieuw plaatsen. Dit kan via dan weer via de site of telefonisch via 0800-0402