Beantwoord

Afloop abonnement factuur

  • 14 juli 2018
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,

Mijn abonnement inclusief toestel (afgesloten in 2015) is sinds juni afgelopen. Dit betekent dat mijn toestel is afbetaald maar ik ga niet minder betalen voor mijn abonnement. Hier lijkt mij iets misgaan gezien de toestelprijs geen onderdeel meer uitmaakt van de kosten. Ik heb telefonisch contact gehad met één van de KPN medewerkers die mij vertelde dat het abonnement niet gesplitst kan worden, zoals na 2017 wel automatisch gebeurt. Op het forum lees ik dat dit wel een mogelijkheid is (óók voor abonnementen afgesloten voor 2017). Graag wil ik mijn kosten gesplitst hebben waardoor ik alleen nog maar ga betalen voor mijn verbruikskosten.
Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Alex_P 15 juli 2018, 15:58

Top, ik heb dit voor je doorgezet. In de loop van volgende week nemen we contact met je op. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Lucie91, welkom op het forum. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Ik heb de gegevens toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +19
Top, ik heb dit voor je doorgezet. In de loop van volgende week nemen we contact met je op. 🙂

Reageer