Beantwoord

Incassodatum aanpassen

  • 26 September 2020
  • 2 reacties
  • 1787 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement afschrijvingsdatum wijzigen van 22 sep naar 27 sep. Geen idee hoe ik dit zou moeten doen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 September 2020, 20:17

Bekijk origineel

2 reacties

Update!

Incassodatum aanpassen is mogelijk voor KPN Internet, tv en bellen
Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;

  1. Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.
  2. De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.

  3. Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.

  4. Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen

Reputatie 7
Badge +21

Wil je de factuurdatum aanpassen van je mobiele factuur? Daarvoor is nog geen online tool, maar dat kan met enkele voorwaarden wel geregeld worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice  via 0800-0402 of via chat . De klantenservicemedewerker denkt graag met je mee naar een geschikte factuurdatum.

Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen

Reageer