Ik wil graag mijn abonnement afschrijvingsdatum wijzigen van 22 sep naar 27 sep. Geen idee hoe ik dit zou moeten doen.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelIk wil graag mijn abonnement afschrijvingsdatum wijzigen van 22 sep naar 27 sep. Geen idee hoe ik dit zou moeten doen.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelIncassodatum aanpassen is mogelijk voor KPN Internet, tv en bellen
Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;
De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.
Voor de wijziging voer je klantnummer, mailadres, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.
Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.
Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen
Wil je de factuurdatum aanpassen van je mobiele factuur? Daarvoor is nog geen online tool, maar dat kan met enkele voorwaarden wel geregeld worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice via 0800-0402 of via chat . De klantenservicemedewerker denkt graag met je mee naar een geschikte factuurdatum.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.